شناسایی بیش از 700 منفذ فعال موش در طرح فوریتی نگهداشت شهر

بیش از 700  منفذ فعال موش  در سطح نواحی پنجگانه منطقه  19 در طرح  نگهداشت شهر  شناسایی و بیش از 150 منفذ مسدود شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر افزود: این فعالیت درغرب به شرق بزرگراه تندگویان و خیابان های بهمنیار، مطهری جنوبی، بخشنده، صمدی ، میعاد و میثاق شمالی، شهرک بستان (کوچه 26 تا کوچه ریاحی) و ماهور در میثاق جنوبی صورت گرفته است.
زنگنه فر درخصوص فعالیت زنده گیری سگهای بلاصاحب نیز گفت: درهمین راستا طی گشت زنی های شبانه روزی 80 قلاده سگ در خیابان کلهر، میدان باران، دولتخواه ، خیابان برادران شکری و شهرک احمدیه، بوستان های افرا و ولایت و خیابان دانشگاه زنده گیری شده است.
این مسئول در بخش دیگری کنترل و پایش منابع آلاینده محیط زیست را از دیگر اقدامات اجرایی در راستای تحقق اهداف طرح نگهداشت شهر دانست و اعلام کرد: این فعالیت با مشارکت اداره های محیط زیست و ساماندهی در نواحی پنجگانه انجام و طی آن منابع آلاینده برای مرتفع شدن مشکلات آلایندگی شناسایی شده است.
معاون شهردار منطقه خاطرنشان کرد: اصناف آلاینده محیط زیست مشمول بند 20 می شوند که به همین منظور نیز تاکنون دو واحد یخچال فروشی ها در خیابان لطیفی تعطیل و به سایر واحد ها نیز اخطار کتبی ارسال شده است.
به گفته زنگنه فر مرغ فروشی های سه راه شریعتی نیز تحت کنترل بوده و اخطارکتبی برای آنها ارسال شده است. همچنین در این طرح یک واحد کارواشی در خیابان ماهان به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی و محیط زیست تعطیل شد.

701

کد خبر: 828639

وب گردی

وب گردی