ناجی منصوریان این بار چه کسی خواهد بود؟/ذوب آهن در آبادان ذوب می شود؟

هفته پنجم لیگ برتر روز سه شنبه با برگزاری چهار دیدار برگزار خواهد شد؛ در مهمترین دیداراستقلال در یک بازی مرگ و زندگی میزبان پدیده است، سپاهان در اصفهان از سپید رود میزبانی می کند، سایپا پذیرای تراکتورسازی خواهد بود و صنعت نفت در آبادان میزبان ذوب آهن خواهد بود.

منصوریان تا 1402 یا اولتیماتوم یواشکی!

استقلال ـ پدیده

سه شنبه 31 مرداد

ورزشگاه آزادی

ساعت: 18:00

اسامی داوران:علیرضا فغانی – رحیم شاهین – ایوب غلامزاده – علی صفایی – ناظر: علیرضا یزدانی

استقلال به معنای واقعی نا امید کننده ظاهر شده است؛ آن ها از چهار بازی نخست خود تنها چهار امتیاز کسب کرده اند و از همه بدتر اینکه تنها یک گل به ثمر رسانده است؛ این هفته در باشگاه استقلال یک جلسه فوری بین اعضای هیات مدیره و منصوریان برگزار شد که اعظای این جلسه در صحبت های پس از آن از حمایت خود از این مربی پرده برداشتند؛ اما هنوز هستند کسانی که معتقدند با وجود حمایت اعضای هیات مدیره از منصوریان بازی پدیده آخرین اولتیماتوم هیات مدیره به منصوریان خواهد بود.

پدیده مشهد تیم پر فراز و نشیبی بوده است، آن ها یک هفته پس از تحمیل سنگین ترین شکست تاریخ لیگ برتر به سپاهان با دو گل مغلوب صنعت نفت آبادان شدند؛ مشهدی ها هفته گذشته نیز در مشهد با نتیجه دو بر دو مقابل استقلال خوزستان متوقف شدند؛ به هر ترتیب آن ها در حالی باید در آزادی به مصاف استقلال بروند که با توجه به نتایج ضعیف آبی پوشان در هفته های گذشته و عزم جدی آن ها برای برد در این بازی روز سختی در انتظار شاگردان مهاجری خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سید مجید حسینی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، سرور چپاروف، مجتبی جباری، حسن بیت‌سعید و علی قربانی
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب احتمالی پدیده

شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، محمدحسین مرادمند، سید عبدالله حسینی، رضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، میلاد کمندانی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی.

سرمربی: محمدرضا مهاجری

چه کسی دومین برد را دشت می کند

سپاهان ـ سپید رود

سه شنبه 31 مرداد

ورزشگاه نقش جهان

ساعت:20:15

اسامی داوران:حسین زرگر – رضا سخندان – محسن سلطانی – پیمان فرخی مهر – ناظر: عبود سنگاشکن

سپاهان سر انجام هفته گذشته اولین برد خود را در لیگ برتر امسال جشن گرفت؛ آن ها برابر امیر قلعه نوعی و تیم خوب ذوب آهن در حالی پیروز شدند که بازی شاداب و خوبی را نیز ارائه کردند، البته بازگشت لی الیویرا دروازه بان برزیلی و شماره یک سپاهان هم در این برد نقش پررنگی داشت، او چند بار با واکنش های خوب خود مانع گلزنی شاگردان قلعه نوعی در ورزشگاه خانگی خودشان شد.

سپید رود هم مانند سپاهان اولین برد خود در فصل جدید را هفته گذشته کسب کرد؛ لیگ برتر برای این تیم محبوب شهر رشت از هفته چهارم و با برد مقابل پیکان آغاز شد؛ شاگردان نظرمحمدی البته با وجود این پیروزی همچنان شرایط مطلوبی در جدول رقابت ها ندارد، آن ها اگر می خواهد نفس راحتی بکشند باید این روند را ادامه دهند؛ البته برای این کار روز سه شنبه آن ها باید در یک مسابقه بسیار سخت رودروی سپاهان قرار بگیرند، که قطعا نتیجه گیری در برابر آن ها کار ساده ای نسیت.

ترکیب احتمالی سپاهان

لی اولیویرا، سعید آقایی، حسن جعفری، ژایرو رودریگوئز، عزت الله پورقاز، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، شاهین ثاقبی، حسین پاپی ، مهرداد محمدی و ساسان انصاری.
سرمربی: زلاتکو کرانچار

ترکیب احتمالی سپید رود

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، سید احمد سید صالح آهی، میثم فرودسی، توحید غلامی، میرهادی میرجوان، محمد نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی
سرمربی: علی نظر محمدی

غرش شیران جوان در دستگردی!

سایپا ـ تراکتورسازی

سه شنبه 31 مرداد

ورزشگاه دستگردی

ساعت:20:15

اسامی داوران:اشکان خورشیدی – علیرضا ایلدروم – رضا قیم – مهدی مرجانزاده – ناظر: محمدرضا فلاح

علی دایی و شاگردانش هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و استقلال رابا همه ستاره هایش شکست دادند؛ سایپا با این برد با ده امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس و پارس جم جنوبی در رده سوم جدول قرار گرفته است؛ سایپا این هفته می تواند صدر نشین لیگ برتر شود البته نمی توان تراکتور سازی را دسته کم گرفت، نارنجی پوشان باید برای رسیدن به این هدف از سد شاگردان گل محمدی عبور کنند. سایپا در این دیدار روزبه شاه علیدوست را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

تراکتورسازی به نوعی بد شانس ترین تیم لیگ امسال است؛ آن ها در حالی سه هفته نخست لیگ را با سه شکست به پایان رساندند که اکثر کارشناسان بر این باور بودند که آن ها در هیچ یک از آن سه مسابقه لایق باخت نبوده اند؛ سرانجام تیره روزی های این تیم محبوب شهر تبریز هفته گذشته به پایان رسید و آن ها موفق شدند با برتری مقابل نفت تهران اولین امتیاز فصل جدید خود را دشت کنند.

ترکیب احتمالی سایپا

محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، رضا علیاری، دانیال ماهینی، امید خالدی، رضا اسدی، حامد شیری، علی قلی‌زاده، آرش رضاوند، مهدی ترابی و محمد عباس‌زاده
سرمربی: علی دایی

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و محمدرضا آزادی.
سرمربی: یحیی گل محمدی

آبادان برزیل می شود؟

صنعت نفت آبادان ـ ذوب آهن اصفهان

سه شنبه 31 مرداد

ورزشگاه: تختی آبادان

ساعت:20:30

اسامی داوران:حسن اکرمی – مهدی الوندی – علی دودانگه – علی میرغفاری – ناظر: بهرام مهرپیما

صنعت نفت آبادان در چهار هفته نخست لیگ امسال در هفته های فرد لیگ به پیروزی رسیده و در هفته های زوج متحمل شکست شده است؛ اگر این تیم با همین فرمول جلو برود این هفته نوبت برد آن ها خواهد بود؛ البته اگر ذوب آهن اصفهان این اجازه را به برزیل فوتبال ایران بدهد؛ صنعت نفت در این دیدار محمد شادکام را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

ذوب آهن اصفهان تیم پر مهر این فصل از رقابت های لیگ برتر در کسب نتیجه تا به اینجای فصل خوب عمل نکرده است و بازیکنان این تیم اگر می خواهند در بین تیم های مدعی لیگ برتر جایی برای خود دست و پا کنند باید در جمع آوری امتیازات وسواس بیشتریاز خود نشان دهند.

ترکیب احتمالی صنعت نفت

ناصر سالاری، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، حسین ساکی، محسن حمیدی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، امید جهانبخش، فرید بهزاد کریمی و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، وحید محمدزاده ، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، ربیع عطایا، مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی

606

کد خبر: 828647

وب گردی

وب گردی