سن‌پترزبورگ گزینه روس‌ها برای بازی دوستانه با ایران

ورزشگاه کرستوفسکی شهر سن‌پترزبورگ یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال روسیه برای برگزاری بازی دوستانه با ایران در آن است.

به گزارش ایسکانیوز ، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در تاریخ 10 اکتبر (18 مهرماه) در خاک روسیه و در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور برود که ورزشگاه کرستوفسکی شهر سن‌پترزبورگ یکی از گزینه‌های میزبانی این بازی است.

روسیه که میزبان جام جهانی است برای برگزاری دیدار مقابل ایران دو گزینه را مدنظر دارد که در این بین مسکو قطعاً جایی بین گزینه‌های فدراسیون فوتبال این کشور ندارد. موتکو، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در این خصوص اعلام کرده بود که دیدار دوستانه با ایران قطعاً در مسکو برگزار نخواهد شد. ورزشگاه لوژنیکی قرار است محل برگزاری دیدار افتتاحیه جام جهانی باشد که روسیه با یکی از تیم‌های گروه A جام جهانی 2018 این دیدار را برگزار خواهد کرد و به همین دلیل این ورزشگاه میزبان دیدار با ایران نخواهد بود.

از آنجایی که روس‌ها چند ورزشگاه تازه تأسیس را برای جام جهانی آماده کرده‌اند، این امکان وجود دارد که یکی از این ورزشگاه‌ها برای دیدار مقابل ایران در نظر گرفته شود، اما گزینه دیگر آنها ورزشگاه کرستوفسکی شهر سن‌پترزبورگ است، ورزشگاهی که در جام کنفدراسیون‌ها میزبان سه بازی مرحله گروهی و همچنین دیدار فینال این رقابت‌ها بود. دومین دیدار روسیه در جام جهانی هم مقابل تیم سوم گروه A در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد و بعید نیست روس‌ها دیدار دوستانه با ایران را هم در همین ورزشگاه برگزار کنند.

توافق نهایی برای برگزاری دیدار روسیه و ایران حاصل شده است، اما هنوز محل برگزاری این بازی مشخص نیست و پس از به توافق رسیدن فدراسیون فوتبال دو کشور تفاهم‌نامه این بازی نیز به امضا خواهد رسید.

602

کد خبر: 828684

وب گردی

وب گردی