نگه داشتن سرمایه ظلم بزرگی به اقتصاد کشور است

استاندار سمنان گفت: خواب سرمایه بزرگترین سم برای سرمایه گذاری است و نگه داشتن سرمایه ظلم بزرگی به اقتصاد کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، خباز استاندار سمنان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در نشستی به بررسی و هم اندیشی پیرامون مشکلات و رفع موانع تولید برخی واحدهای تولیدی بزرگ استان پرداختند.
در این نشست که با حضور استاندار سمنان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی شرکت آریا ترانسفو شهمیرزاد برگزار شد اعضاء به بررسی و هم اندیشی پیرامون مشکلات و رفع موانع تولید برخی واحدهای تولیدی بزرگ استان پرداختند.
استاندار سمنان با اشاره به مشکلات واحدهای بزرگ اظهار داشت: دولت از تمام ظرفیت ها و توان خود برای حل مشکلات واحد های تولیدی بهره خواهد برد تا با فعال و پویا بودن تولید اشتغال پایدار ایجاد شود .

خباز با بیان اینکه دستگاههای اجرایی باید در جهت رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی بزرگ تلاش نمایند بر پیگیری مسایل سرمایه گذاران تاکید کرد.

وی افزود: نگه داشتن سرمایه ظلم بزرگی به اقتصاد کشور است و خواب سرمایه بزرگترین سم برای سرمایه گذاری است .

وی خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم مسایل خرد و کوچک و برخی قوانین دست و پاگیر فعالیت های اقتصادی را دچار اختلال نماید.

استاندار سمنان اذعان داشت: رودربایستی در اجرای قوانین سم مهلکی برای اداره کشور است و همه باید از قوانین تسهیل کننده و راهبرد های مؤثر در جهت رفع مسائل و مشکلات بهره گیرند.

در این جلسه پیرامون مشکلات مالی، زیربنایی، تسهیلات، مالیات، ثبات نرخ ارز، تعرفه های گمرکی، طلب از شرکتهای خصوصی و محیط زیست واحدهای تولیدی بزرگ استان با اشتغال بیش از صد نفربحث و تبادل نظر گردید.
در این نشست که مسئولان دستگاههای اجرایی استان و مدیران واحدهای تولیدی بزرگ استان حضور داشتند هریک از واحدها به بیان مشکلات و موانع پیش روی تولید در مجموعه تولیدی خود پرداخته و درجهت رفع موانع تولید پیشنهاداتی ارائه شد.
واحدهای تولیدی پارمیدا، نورد لوله، کندر، سیم و کابل مغان، غرب استیل، سیمان شاهرود، عقاب افشان، آریا ترانسفو، نساجی کویر و فروسیلیس از واحدهای تولیدی مدعو در این نشست بودند که به بیان مشکلات ، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت رفع موانع تولید پرداختند.

901

کد خبر: 828760

وب گردی

وب گردی