اردبیل ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر خارجی دارد

استاندار اردبیل با بیان اینکه اردبیل ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر خارجی دارد، گفت: در حال حاضر متعهد شده ایم پیست اسکی روی چمن فندقلو و پیست اسکی آلوارس را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، مجید خدابخش در پانزدهمین نشست با اساتید دانشگاه های استان اردبیل با موضوع «گردشگری سلامت(2)» در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه طی چهار ماه نخست سالجاری 700 نفر گردشگر اروپایی وارد استان اردبیل شده اند، گفت: طی چهار سال گذشته این حجم از گردشگر خارجی را در استان اردبیل نداشته ایم.
وی با بیان اینکه بوم گردی و آثار تاریخی می توانند در جذب توریست خارجی در استان موثر واقع شوند، افزود: طی سال های اخیر ایجاد خانه تاریخی صادقی، ساماندهی روستای گردشگری کزج، پل معلق مشگین شهر، زیپ لاین و چادرهای عشایری باعث افزایش اقامت تورها در استان شده است.
خدابخش با اشاره به میزبانی استان اردبیل برای مسابقات والیبال امیدهای آسیا و والیبال انتخابی جهان، تصریح کرد: باید برای معرفی استان اردبیل در سطح جهانی از این فرصت های رایگان تبلیغاتی به نحو احسن استفاده کنیم.
استاندار اردبیل با بیان اینکه اردبیل ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر خارجی دارد که باید از آن به درستی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز متعهد شده ایم پیست اسکی روی چمن فندقلو و پیست اسکی آلوارس را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده کنیم.
وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده شاهد برگزاری مسابقات قایقرانی در دریاچه شورابیل اردبیل، گیلارلوی گرمی و کشت و صنعت مغان در آینده خواهیم بود.
خدابخش تاکید کرد: همه آبگرم های استان اردبیل نیازمند مشاوره با هدف جذب گردشگر خارجی هستند.

901

کد خبر: 828763

وب گردی

وب گردی