رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با سردار صفوی دیدار کرد

مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز دوشنبه با آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سردار صفوی ضمن تبریک انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، از خداوند متعال برای وی مزید توفیقات را مسألت کرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت جهان اسلام به خصوص اخبار مبارزه با تروریست های تکفیری و داعش در سوریه و عراق گفت: استقرار مردمسالاری دینی در ایران اسلامی و تجربه موفق حاکمیت دینی در ایران، الگویی است که دشمنان اسلام نمی خواهند در سطح منطقه تکرار شود و به همین دلیل دست به ایجاد چالش و تنش در منطقه و در میان کشورهای اسلامی می زنند.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در این دیدار، ضمن تشکر از تبریک و دعای خیر سرلشکر صفوی، اتحاد مردم و مسؤولان را در ایجاد امنیت و اجرای قوانین اسلامی ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره هفتم ، با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مسوولان، بر افتخارات جمهوری اسلامی بیفزاید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه به نیازهای جامعه ، برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران را در طراحی سیاست های کلان کشور، از اولویت های مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید دانست که در پرتو شناخت دقیق از مسائل روز کشور و با نگاه به آینده منطقه و جهان میسر خواهد شد.

منبع: فارس

302

کد خبر: 828773

وب گردی

وب گردی