هیچ نشست مشترکی با فراکسیون مستقلان  در مورد رای اعتماد  نداشتیم

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری نشست مشترک با فراکسیون مستقلین ولایی برای اجماع نظر درمورد رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: هیچ نشستی مشترکی با فراکسیون مستقلان ولایی نداشتیم.

به گزارش ایسکانیوز سید حسین نقوی حسینی، درباره موضع فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اظهار کرد: ما پیش از برگزاری جلسات رأی اعتماد اعلام کردیم که برنامه‌های وزرای پیشنهادی را با رویکرد مثبت بررسی می‌کنیم و همین‌کار را هم انجام دادیم و می‌توانیم با اطمینان بگویم که رأی مثبت اعضای فراکسیون ولایی نسبت به فراکسیون‌های دیگر بیشتر بود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: فراکسیون نمایندگان ولایی بنا بر چالش نداشت. رویکرد ما نسبت به وزرای پیشنهادی مثبت بود و از همه وزرای پیشنهادی هم برای بررسی برنامه‌هایشان دعوت کردیم تا در فراکسیون حضور یابند. در مخالفت با وزرای پیشنهادی هم دیدید که بیشتر اعضای فراکسیون امید با وزرا مخالفت و اصولگرایان از وزرا دفاع می‌کردند.

وی گفت: وقتی ترکیب مخالفان و موافقان وزرای پیشنهادی را دیدم به مزاح به آقای عارف گفتم که این چه پدیده‌ای است که شما مخالفت می‌کنید و ما دفاع می‌کنیم! آقای میرزایی مخالفت می‌کند آقای ادیانی دفاع می‌کند.

نقوی حسینی درباره برگزاری نشست مشترک با فراکسیون مستقلین ولایی برای اجماع نظر درمورد رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، افزود: هیچ نشستی مشترکی با فراکسیون مستقلان ولایی نداشتیم.

نماینده مردم ورامین در مجلس درباره علت رأی نیاوردن وزیر پیشنهادی نیرو اظهار کرد: دلیل رأی نیاوردن آقای بیطرف موضع فراکسیونی نبود. مسایل منطقه‌ای و حوزه‌های آبخیزداری با توجه به مشکلاتی که با احداث سدها در دوره مدیریت بیطرف اتفاق افتاد باعث شد که نمایندگان رأی موافق به بیطرف ندهند.

منبع: آنا

302

کد خبر: 828774

وب گردی

وب گردی