آخرین جزئیات از انتخاب شهردار در اهواز

عضو شورای اهواز به آخرین جزئیات انتخاب شهردار در این شهر پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور با اشاره به فعالیت‌های اعضای پنجمین دوره شورای شهر اهواز برای انتخاب شهردار این کلانشهر اظهار داشت: همانطور که در گذشته وعده داده شد پس از بررسی‌های مفصل و مصاحبه‌ها توسط اعضای شورای شهر از 8 گزینه‌ مطرح شده 4 نفر به عنوان گزینه‌های نهایی جهت تصدی مدیریت شهرداری تعیین شدند.

وی با بیان اینکه همچنان بررسی‌های دقیق‌تر برای این 4 نفر انجام می‌شود، افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک با اتفاق آرای خیلی خوبی گزینه نهایی را اعلام کنیم.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: در انتخاب این چهار نفر شاخص‌هایی ازجمله برنامه‌محوری، روحیه جهادی و انقلابی و نیز فساد ستیزی، کارآمدی و قدرت مدیریتی لحاظ شده است.

وی به عناوین 4گزینه انتخابی اشاره کرد و گفت: آقایان محسن وطن‌خواه معاون حمل‌ونقل سابق شهرداری اهواز، سیدکریم حسینی معاون اسبق پشتی‌بانی و منابع انسانی استانداری خوزستان، مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان، علی‌رضا عالی‌پور شهردار منطقه دو به عنوان 4گزینه نهایی انتخاب شده‌اند.

حجت‌الاسلام موسی‌نژاد درباره گزینه نهایی جهت تصدی مدیرت شهرداری کلانشهر اهواز در گفت و گو با تسنیم، عنوان کرد: روز چهارشنبه نخستین جلسه شورای پنجم شهر اهواز تحت عنوان جلسه تحلیف برگزار می‌شود که در آن هیئت رئیسه شورا مشخص می‌شود ولی امیدواریم در همان جلسه نخست برای انتخاب شهردار به اتفاق آرایی برسیم.

901

کد خبر: 828779

وب گردی

وب گردی