وزن‌کشی چهار وزن دوم برگزار شد/ نمایندگان ایران، حریفان خود را شناختند

مراسم وزن‌کشی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امشب در فرانسه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، قرعه کشی چهار وزن دوم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امشب در فرانسه برگزار شد که قرعه نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست با توختایف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور بعد با برنده همت رستم از ترکیه و تورو از کلمبیا مبارزه خواهد کرد.

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول به مصاف سوسلان داوروف از بلاروس می‌رود و در صورت پیروزی مقابل وی در دور دوم با برنده سیلویا از لیتوانی و استاس از بلغارستان کشتی می‌گیرد. در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته‌اند.

در وزن 80 کیلوگرم که 29 نفر حضور دارند، یوسف قادریان در دور اول با ماکسیم مانوکیان از ارمنستان روبرو می‌شود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پیتر نواک از چک و بیوربرگ از سوئد خواهد رفت.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با مورات رومانوف از قرقیزستان پیکار می‌کند و در صورت عبور از سد این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان لورنتز از فرانسه و هیکی نابی از فنلاند کشتی می‌گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

رقابت‌های اوزان فوق از ساعت 12:30 (به وقت ایران) فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود.

604

کد خبر: 828836

وب گردی

وب گردی