مراسم تحلیف و آغاز به کار پنجمین شورای شهر اصفهان مشخص شد

رئیس موقت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مراسم تحلیف و شروع به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در روز چهارشنبه یکم شهریور ماه جاری صورت می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، فتح الله معین با اشاره به زمان برگزاری مراسم تحلیف منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: برابر دعوت فرمانداری اصفهان مراسم تحلیف و شروع به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در ساعت 7 و 30 دقیقه روز چهارشنبه یکم شهریور ما جاری انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: برابر قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا، پس از برگزاری مراسم تحلیف اولین هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در حضور فرماندار محترم با رأی مستقیم اعضای شوراء انتخاب خواهد شد.

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: سپس اعضای شورا با حضور در گلستان شهداء و زیارت قبور مطهر آن عزیزان با شهدای گرانقدر در جهت خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رعایت صرفه و صلاح شهر و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم تجدید میثاق خواهند نمود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر مکلف خواهد بود که در اولین جلسه خود نسبت به تعیین شهردار اقدام کند که با توجه به طی نمودن مقدمات لازم و انجام بررسی های ضروری انتظار می رود که این وظیفه بلافاصله بعد از شروع به کار رسمی شورای شهر انجام پذیرفته و کوچکترین خللی در امور جاری شهر ایجاد نگردد.

معین تاکید کرد: شورای اسلامی شهر برابر قانون در مدت زمانی که از معرفی شهردار تا ابلاغ حکم شهرداری از طرف وزارت کشور به طول خواهد انجامید، در صورت ضرورت نسبت به تعیین سرپرست شهرداری اقدام خواهند نمود.

902

کد خبر: 828860

وب گردی

وب گردی