منصوریان و فرار رو به جلو  با چاشنی خود بزرگ بینی

سرمربی استقلال گویا هر چه نتایجش ضعیف تر می شود نحوه حملاتش به منتقدانش نیز تند تر می شود؛ استقلال در حالی از چهار بازی نخستش تنها چهر امتیاز دارد که گران ترین تیم لیگ برتر را در اختیار دارد.

در هفته های گذشته استقلال نتایج ضعیفی را کسب کرده و علیرضا منصوریان نه تنها تا به این جای کار هیچ پاسخ مناسب و منطقی بابت عدم نتیجه گیری گران ترین تیم لیگ ارائه نکرده، بلکه با حملات بی سابقه خود منتقدانش را نیز می کوبد؛ به راستی تیم او با توجه به این تعداد بازیکن پر نام و نشان و نتایجی که گرفته است، لایق انتقاد نیست؟!

منصوریان اخیرا و پس از جلسه هیات مدیره و ظاهرا زمانی که متوجه شد که فعلا از او حمایت خواهد شد، پیشکسوتان این تیم را افراد مسنی خواند که مدت هاست بیکار هستند و آن ها را مجاز به انتقاد کردن ندانست! البته او سایر منتقدانش را هم به بی سوادی متهم کرد؛ به راستی اگر استاد منصوریان بعد از نتایج عصفناکش به جای وعده ساخت تیمی رویایی آن هم برای سال ها بعد، توضیحات قانع کننده ای که به واسطه آن هواداران کمی آرام شوند داده بود امروز آیا لازم بود منصوریان این همه با زمین و زمان بجنگد؟!

استقلال با یک دوجین ستاره پر سر و صدا که مسئولین این تیم ابتدای فصل با لبخند های تا بناگوش رسیده با آن ها عکس یادگاری می گرفتند چرا و چگونه در چهار هفته نخست فقط یک امتیاز به دست آورده و بدتر از آن چگونه با این همه ستاره در خط میانی و حمله فقط یک گل آن هم با خلاقیت فردی و نه با کارهای تمیرن شده در تمرینات به سمر رسانده است، سوالاتی که منصوریان باید پاسخ می داد اما نه تنها این کار را نکرد بلکه با پیش کشیدن سال ها بعد تلاش کرد خود را در قامت مربی بزرگی بنامد که تا سال ها بعد هم روی او حساب شده است! منتقدان او شاید سن و سال بالایی داشته باشند اما خیلی پیش تر از اینکه او با استقلال نامی برای خودش دست و پا کند و امروز عالم و آدم را دشمن خود و جایگاهش فرض کند برای این تیم بازی می کرده اند و پایه گزار تیمی شده اند که منصوریان بتواند به پشتوانه آن بدترین نتیجه ها را بگیرد و به جای پاسخ گویی به آن مقابل دوربین ها بنشیند و خود را یک مربی جوان و بادانش بنامد و از منتقدانش طلب سکوت کند.

606

کد خبر: 828984

وب گردی

وب گردی