سینمای بیجار نوسازی شد

سینما آزادی بیجار به همت موسسه بهمن سبز نوسازی شد و آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، محمود کاظمی مدیر عامل این موسسه گفت: برنامه ساخت سینماهای تازه، نوسازی، بهسازی، تجهیز و تعمیر سینماهای قدیمی حوزه هنری که از دو سال قبل در موسسه بهمن سبز شروع شده، محدود به مراکز استان‌ها نیست. ما مصمم هستیم در مناطق محروم یا شهرهایی که سالن مناسب ندارند، برای مردم این شهرها سالن مطلوب فراهم کنیم.

او ادامه داد: شهرستان بیجار با طبیعتی بکر و زیبا و مردمانی بافرهنگ و هنردوست سال‌ها از داشتن یک سینما به معنی واقعی محروم بوده. یک سالن نمایش در اداره ارشاد این شهر وجود داشته که تک سانس و در روزهایی از هفته فیلم در آن نمایش داده می‌شده و سالنی که تبدیل به سینما کردیم متعلق به آموزش و پرورش بوده و سینما نبوده است.

کاظمی افزود: از شش ماه پیش با همکاری مدیر حوزه هنری این شهر موافقت مسئولان آموزش و پرورش جلب و از صفر تا 100 بازسازی و نوسازی سینما آزادی بیجار توسط موسسه بهمن سبز انجام شد. خوشبختانه این سینما یک هفته است آغاز به کار کرده و در روزهای آینده به طور ویژه و در آیینی رسمی مراسم افتتاحیه آن برگزار خواهد شد. سینما آزادی بیجار 300 صندلی دارد، امیدوارم از طریق این سینما بخشی از نیاز فرهنگی مردم هنردوست این شهر، تامین شود.

501

کد خبر: 829032

وب گردی

وب گردی