ثبات قیمت در بازار میوه /پرتقال مصری قاچاق؛ کیلویی 7 هزار تومان

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به ثبات قیمت میوه و سبزی در بازار گفت :با توجه به این که در فصل برداشت هستیم احتمال افزایش قیمت وجود ندارد.

حسین مهاجران رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز گفت: قیمت ها در بازار ثابت مانده و تغییری نکرده است.
او افزود :در حال حاضر در میادین هر کیلو سیب گلاب به قیمت دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تومان و سیب گلاب باختران و کرمانشاه به قیمت هفت هزار تومان به فروش می رسد.
مهاجران تصریح کرد: هر کیلو آلبالو به قیمت شش هزار و ۵۰۰ تومان و شبرنگ به قیمت دو تا سه هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد.
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: هر کیلو هلو به قیمت ۵۰۰ تا سه هزار تومان و هر کیلو موز به قیمت سه هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو خیار بوته ای به قیمت هزار تا دو هزار تومان و هر کیلو خیار گلخانه ای به قیمت ۸۰۰ تا هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.
او ادامه داد: هندوانه به قیمت ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومان و طالبی به قیمت ۸۰۰ تا هزار و ۵۰۰ تومان و خربزه به قیمت هزار و ۵۰۰ تا دو هزار تومان به فروش می رسد.
به گفته مهاجران هر کیلو گوجه فرنگی گلخانه ای به قیمت دو هزار و ۲۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی رسمی به قیمت ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان به فروش می رسد.
او با اشاره به قاچاق پرتقال مصری گفت: پرتقال مصری به صورت قاچاق به کشور وارد می شود و به قیمت هفت هزار تومان به فروش می رسد.
ماجران گفت: هر کیلو گلابی نیز به قیمت هشت تا ۱۳ هزار تومان عرضه می شود.

400

کد خبر: 829092

وب گردی

وب گردی