تعیین و آماده سازی جایگاه عرضه  و ذبح بهداشتی دام در منطقه 13

باتوجه به نزدیکی ایام عرفه و عید سعید قربان ولزوم ادای سنت حسنه قربانی گوسفند،جایگاهی به منظور عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه 13  اختصاص و این مرکز موقت برای ارائه خدمات به شهروندان  در حال آماده سازی است.

به گزارش ایسکانیوز عساری ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 با بیان اینکه هرساله درروز عید سعید قربان مردم مسلمان و مومن ایران اسلامی براساس تعالیم دین مبین اسلام قربانی کرده و آن را میان فقرا و نیازمندان توزیع می کنند گفت : در این راستا به مناسبت فرارسیدن ایام عرفه و عید سعید قربان و ادای سنت حسنه قربانی گوسفند ، جایگاهی به مساحت حدودی 1500مترمربع ،درنشانی:خیابان دماوند ، بعد از پل خاقانی ، انتهای خیابان هاشمی جنب بوستان زیتون اختصاص یافت و اقدامات لازم شامل تسطیح ، نصب داربست ، نصب چادر، آماده سازی آغلها و غیره ، در دست اجراست.

وی با اشاره به برپایی غرفه های عرضه دام ، کمیته امداد و.. افزود: شهروندان می توانند در روزهای عرفه و عید سعید قربان با مراجعه به این مرکز نسبت به تهیه دام سالم اقدام و نذورات خود را در فضایی بهداشتی ذبح کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 اظهار داشت : به منظور ایجاد اوقات شادومفرح جهت تمامی سنین،آموزشهای شهروندی وآشنایی با مسائل شرعی ، مرکز فرهنگی درمجاورت مرکز عرضه دام برپا که شامل غرفه های باکارکردهای مختلف فرهنگی و مدیریت پسماند است.

700

کد خبر: 829113

وب گردی

وب گردی