توضیحات نایب رئیس خانه احزاب گیلان پیرامون فعالیت احزاب در این استان

نایب رئیس خانه احزاب گیلان گفت: جمعیت حزب مشارکت های مردمی در حال حاضر نزدیک به 200 نفر است.

سهیلا مدارایی نایب رئیس خانه احزاب گیلان در توضیح فعالیت های حزب مشارکت های مردمی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: از سال 78 درخواست حزب خود را به هیات موسس اعلام کردیم که به منظور پروسه مالی در وزارت کشور حزب ما حزب مشارکت های مردمی بوده است که در سال 81 مجوز حزب را گرفتیم.

وی تصریح کرد: تعداد اعضای این حزب تا قبل از دولت نهم 300 نفر بود که برخی اعضا به دلیل مشکلات شخصی و فعالیتهای دیگرشان استعفا دادند که در نتیجه هیات رئیسه و شورای مرکزی باقی ماند.


مدارایی افزود: حزب مشارکت های مردمی در 10 شهرستان نمایندگی دارد که در همین راستا 10 دبیر استان گیلان ابلاغیه ارسال کردیم.

وی افزود: جمعیت حزب مشارکت های مردمی در حال حاضر نزدیک به 200 نفر است که تاکنون برای این حزب دو مرتبه کنگره برگزار کردیم.

مدارایی افزود: این حزب در میان احزاب رشد چشمگیری داشت.

وی با اشاره به این که جزو احزاب فعال گیلان و احزاب استانی هستیم، تصریح کرد: حزب ما در تهران کاملا شناخته شده است، در تمام انتخابات ها و سخنرانی ها فعال بودیم.

مرادی با اشاره به این که آخرین فعالیت های این حزب فعالیت های انتخاباتی بود، ادامه داد: با توجه به فعالیت هایی داخلی و جلسات مکرری که در شورای مرکزی با دبیران در شهرستان ها برگزار می شود برای اعضا برنامه های حزبی برگزار می کنیم تا بتوانیم که تحول نهادینه کنیم.


مدارایی در پایان گفت: مردم گیلان نسبت به احزاب دیگر بر حزب ما بیشتر شناخت دارند زیرا من یک فرد بومی هستم و با توجه به شناختی که از من دارند حزب ما را هم می‌شناسند به این معنا که به اندازه احزاب بزرگ حزب ما شناخته شده است.

901/900

کد خبر: 829147

وب گردی

وب گردی