تند  کردن محیط‌های دانشگاهی جفا به انقلاب اسلامی است

رئیس کمیته امداد خطاب به دانشجویان اضافه کرد: محیط‌های دانشگاهی را تند نکنید، این روند جفا به انقلاب اسلامی است. در برنامه‌های خود از حدود اسلامی خارج نشوید و آن را رعایت کنید.

به گزارش ایسکانیوز، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، طی سخنانی به اهمیت ظهور انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بنده به دلیل مسئولیت‌های مختلفی که در وزارت نیرو، بنیاد تعاون و کمیته امداد داشته‌ام و دارم، به شهرهای مختلفی از کشور سفر کرده و می‌بینم وضعیت کشور نسبت به قبل از انقلاب بسیار بهتر شده است، زیرا ما در دوران قبل از انقلاب نیز سفرهای مختلف رفته بودیم و از وضعیت کشور خبر داشتیم.

وی با اشاره به توصیه‌هایی خطاب به دانشجویان یادآور شد: معتقدم باید بر روی نقاط قوت و دست‌آوردهای نظام جمهوری اسلامی متمرکز شد. زیرا این نگاه به شما امید می‌دهد.

رئیس کمیته امداد خطاب به دانشجویان اضافه کرد: محیط‌های دانشگاهی را تند نکنید، این روند جفا به انقلاب اسلامی است. در برنامه‌های خود از حدود اسلامی خارج نشوید و آن را رعایت کنید.

فتاح ضمن دعوت دانشجویان به وحدت گفت: سفارش همیشگی امام و رهبری وحدت نیروهای انقلابی، مسئولان و مردم است، نباید دائم از اختلاف دم زد، مسائل اختلاف‌آمیز را باید در دل خانواده حل کرد. مطمئن باشید اختلافات خانگی پدرانه و با محبت پدران حل می‌شود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر حفظ حقوق اسلامی و صداقت به خاطره‌ای از دیدار خود با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: دبیرکل حزب‌الله داشتیم در دیداری که با هم داشتیم می‌گفت وقتی در لبنان صحبت می‌کنم خیابان‌های تلاویو و حیفا نیز خلوت می‌شود. مردم این شهرها نیز سخنان من را می‌شنوند و می‌گویند کار سیدحسن درست است، او صادق است و هر کاری را که بگوید انجام می‌دهد.

رئیس کمیته امداد در همین زمینه گفت: رعایت حدود اسلامی و صداقت این سید را به جایی رسانده است که مردم رژیم صهیونیستی او را بیشتر از مسئولان خود و نتانیاهو قبول دارند. شما نیز باید همواره با مخالفان خود با صداقت رفتار کنید تا به حرف‌های شما ایمان بیاورند.

فتاح در ادامه سخنان خود با اشاره به این که شرایط دشمنان انقلاب اسلامی در وضعیت بدی است و علی‌رغم فشارها و جوسازی رسانه‌ای آنها در وضعیت بسیار خیلی بدی به سر می‌برند، افزود: از گروهک منافقین گرفته تا استکبار جهانی وضعیت‌شان امروز نامناسب است و این مسئله به دلیل موفقیت‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت و نیروهای اسلامی در جهان است. شکست آنها در حلب، موصل،‌عراق، لبنان باعث شده است که شرایط آنها امروز بسیار بد باشد و ما باید از این وضعیت به نفع خودمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به الزامات امروز نیروی جوان انقلاب گفت: پشتکار، توجه به احکام اسلامی، رعایت حق‌الناس و حق و حقوق مردم از مسائلی است که می‌تواند شما را در مسیر خود موفق بدارد. باید در کشور خود به دنبال الگو شدن برای سایر کشورهای اسلامی باشیم و رویکردی را در پیش بگیریم که ما را به این وضعیت نزدیک می‌کند. یکی از مشکلات ما در کشور این است که کارها را نیمه تمام رها می‌کنیم، لذا شما وقتی مسئولیت و یا کاری بر عهده گرفته‌اید آن را تمام و کمال انجام دهید.

رئیس کمیته امداد در ادامه سخنان خود با اشاره به نعمت ولایت برای نظام اسلامی گفت: بنده به دلیل مسئولیتم در کمیته امداد با رهبر انقلاب دیدارهای مختلفی دارم و معتقدم اگر نیروهای انقلابی قدر این نعمت نعیم را بدانند خیلی از مشکلات کشور حل می‌شود. قطعا هرچه ولایت مدارتر باشیم انقلاب اسلامی بیشتر پیشرفت می‌کند.

فتاح در ادامه با اشاره به مسئولیت خود در کمیته امداد گفت: وقتی مسئولیت کمیته امداد از سوی رهبر انقلاب بر دوش بنده قرار گرفت به دلیل این که در این حوزه کار نکرده بودم دغدغه داشتم که آیا می‌توانم از پس آن برآیم یا نه، امروز احساس می‌کنم این مسئولیت منتی از سوی رهبری به بنده بوده است و افراد تحت پوشش کمیته امداد ولی‌نعمتانی هستند که بنده فرصت خدمت به آنان را دارم.

وی ادامه داد: ما در کمیته امداد، سیاسی، عمل نمی‌کنیم اقدامات ما فراجناحی، فرامذهبی و فراقومی است، دراین جایگاه سنی و شیعه و قومیت‌ها فرقی نمی‌کنند.

رئیس کمیته امداد تغییر ساختمان کمیته امداد و تصویب قانونی درباره زمان پرداخت حقوق مددجویان را از اقدامات مناسب دو سال اخیر در این کمیته دانست و گفت: وقتی مسئولیت را گرفتیم جوانان زیادی که تحت پوشش کمیته امداد بودند در صف وام ازدواج و جهیزیه قرار داشتند که به لطف خدا امروز یک نفر هم در این صف معطل نمانده است.

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

کد خبر: 829148

وب گردی

وب گردی