تهران- ایسکانیوز: شبکه‌هـای مختلف تلویزیون، فیلم‌هـای سیـنمـایـی، تـلویـزیونـی و انیـمیشـن‌هـای گونـاگونـی را برای پنج شنبه و جمعه این هفته تدارک دیده اند که به آنها اشاره می کنیم.


شبکه یک: فیلم‌های‌ «شجاع دل» به کارگردانی مل گیبسن و «شیپورچی» به کارگردانی حیدر رحیمی ، به ترتیب روزهای پنجشنبه ساعت 22 و جمعه ساعت 14:50 به روی آنتن می‌ روند.


شبکه دو: فیلم تلویزیونی «رهایی از زمین» به کارگردانی محمد قاسمی پنجشنبه ساعت 9 صبح و فیلم های سینمایی «شهر در دست بچه‌ها» به کارگردانی نیکولاس بری و «درخت سیب کبود» به کارگردانی اولگاریو بار، روز جمعه و به ترتیب ساعت8 و 17:30 از این شبکه پخش خواهند شد.


شبکه سه: فیلم تلویزیونی «زمانی برای شگفتن» به کارگردانی جهانبخش سلطانی پنجشنبه ساعت 11، فیلم سینمایی «شهر بی‌قانون» به کارگردانی وین کرامر جمعه ساعت 30 دقیقه بامداد، فیلم تلویزیونی «بیرون از بهشت» به کارگردانی خسرو معصومی جمعه ساعت 10:15 و فیلم سینمایی «صخره زرد» به کارگردانی نیک والِلونگا جمعه ساعت 16روی آنتن می روند.


شبکه چهار:بینندگان می توانند «تک تیرانداز» به کارگردانی آنته کی اولیسن را روز پنجشنبه ساعت 15 و فیلم سینمایی «ایستگاه فورتویل» به کارگردانی رایان کوگلر را جمعه ساعت 20:30 از شبکه چهار تماشا کنند.


شبکه تهران: این شبکه فیلم سینمایی «زمین بازی» به کارگردانی دیوید ام. ایوانسن را پنجشنبه ساعت13:30، فیلم سینمایی «ابر طوفان سیاتل» به کارگردانی جیسون بورکیو را پنجشنبه ساعت 21، انیمیشن «سامی 2» به کارگردانی وینسنت کستلو جمعه ساعت 9 صبح، فیلم تلویزیونی «زمانی برای دوست داشتن» به کارگردانی ابراهیم فروزش را جمعه ساعت 13:30 و فیلم‌سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی سیمون وست را جمعه ساعت 21 پخش می‌کند.


شبکه شما: فیلم های سینمایی «پاییز در ایوان خانه نشسته است» به کارگردانی اکبر شهبازی و فیلم تلویزیونی «خان ننه» به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد خیری‌مطلق، به ترتیب پنجشنبه ساعت 24 و جمعه ساعت 13:30 از این شبکه پخش خواهد شد.


شبکه قرآن و معارف: در این شبکه روز جمعه فیلم تلویزیونی «آوای نقاره‌ها» به کارگردانی جواد مزدآبادی ساعت 15:30 پخش می شود.


شبکه آموزش: فیلم تلویزیونی «رویای لیپل» به کارگردانی لارس بوشل جمعه ساعت 10 صبح روی آنتن این شبکه می رود.


شبکه پویا: دو انیمیشن «من شگفت انگیز1» پنجشنبه ساعت 21 و «پرندگان آزاد» جمعه همین ساعت پخش خواهند شد.


شبکه نمایش: این شبکه با روز پنج شنبه با فیلم های سینمایی و تلویزیونی «پسرخانواده وینزلو»، «داداش موونا گاندی شناس می شود»، «مادر زن سلام» ،«ثانیه‌ها» و «شجاع دل» در ساعت های 15، 17، 19 ،21 و 23 و با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «دو اسلحه»، «دان»، «تنچی سامورایی ستاره شناس»، «ربایندگان» و «یو 864» روز جمعه در همین ساعت ها، میزبان بینندگان است.

کد خبر: 82924

وب گردی

وب گردی