معرفی شورای انتخاب متون نمایشی دو بخش جشنواره تئاتر شهر

با معرفی شش هنرمند شناخته شده هنرهای نمایشی شورای انتخاب متون نمایشی دو بخش مسابقه صحنه‌ای و بخش تئاتر دیگر (خیابانی، محیطی، شورایی و دیگر گونه‌های اجرایی) جشنواره معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی «ششمین جشنواره تئاتر شهر»، دربخش مسابقه صحنه‌ای دکتر رحمت امینی، عباس اقسامی، ساناز بیان و در بخش مسابقه تئاتر خیابانی سامان خلیلیان، فرامرز قلیچ‌خانی، پیام عزیزی متون نمایشی این دو بخش را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد.

سه هنرمند فعال و شناخته شده تئاتر دکتر رحمت امینی نویسنده و کارگردان و منتقد و مدرس تئاتر، ساناز بیان نویسنده، بازیگر، مترجم و کارگردان تئاتر و عباس اقسامی نویسنده و کارگردان به عنوان شورای انتخاب آثار بخش مسابقه صحنه ای با خوانش نمایشنامه‌های متقاضی کار ارزیابی و انتخاب آثار بخش مسابقه صحنه‌ای را بر عهده خواهند داشت.

همچنین در بخش تئاتر دیگر (خیابانی، محیطی، شورایی و دیگر گونه‌های اجرایی) سامان خلیلیان نویسنده و کارگردان و مدیر دفتر تئاتر خیابانی که چهره‌ای شناخته شده در عرصه تئاتر خیابانی است در کنار پیام عزیزی و فرامرز قلیچ‌خانی از نویسنده‌ها و کارگردانان و بازیگران فعال و موفق چند سال اخیر تئاتر خیابانی، محیطی، شورایی و دیگر گونه‌های اجرایی به عنوان شورای ارزیابی و انتخاب آثار نمایشی این بخش معرفی شدند.

ششمین جشنواره تئاتر شهر به‌عنوان اصلی‌ترین رویداد نمایشی شهرداری توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران آذر و دی‌ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد.

501

کد خبر: 829306

وب گردی

وب گردی