خشم برانکو از مثلث MAT/ پایان عصر 3 تفنگدار سرخ‌پوش!

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف رویه سال‌های مربیگری خود در فاصله زمانی چهاردقیقه دست به تعویض‌های انتحاری زد و مثلث MAT را از زمین بیرون کشید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در دیدار مرحله رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هواداران تیم سرخ‌پوش پایتخت را به جمع چهار تیم برتر قاره کهن امیدوار کرد.

این بازی نکته بسیار مهمی داشت که شاید فضای آینده تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را تحت تأثیر قرار دهد. برانکو، سرمربی محتاط کروات که به سختی دست به ایجاد تغییر در ترکیب تیمش می‌زند، شب گذشته سه تفنگدار سرخ‌پوش را از زمین بیرون کشید. فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و محسن مسلمان که در فصل اخیر ستاره ثابت پرسپولیس بوده و کمتر دیداری را از روی نیمکت تماشا کرده‌اند، در اتفاقی نادر به صورت متوالی در یک بازی از زمین خارج شدند.

زمانی که پرسپولیس 2 بر صفر از حریف عربستانی خود عقب بود برانکو برخلاف رویه سال‌های مربیگری خود در فاصله زمانی چهار دقیقه دست به تعویض‌های انتحاری زد و مسلمان، احمدزاده و طارمی را از زمین بیرون کشید. گادوین منشا، کمال کامیابی‌نیا و بشار رسن جانشین سه تفنگدار پرسپولیس شدند و با ارائه نمایشی درخشان بازی باخته را به تساوی تبدیل کردند تا امیدهای سرخ‌پوشان به صعود همچنان زنده بماند. رسن روی هر دو گل پرسپولیس تأثیر گذاشت و منشا نیز گل تساوی را به ثمر رساند. کامیابی‌نیا هم توانست عملکرد ضعیف محسن ربیع‌خواه را پوشش داده و سر و سامانی به خط دفاع به‌هم ریخته تیمش دهد.

این سه تن که به باور برخی باندی قدرتمند را در پرسپولیس تشکیل داده‌اند و مثلث حاشیه سرخ‌پوشان محسوب می‌شوند، پیش از این متهم به پاس ندادن به منشا بودند و گفته می‌شد بقیه بازیکنان نیز برای در امان ماندن از خشم این سه بازیکن صحبتی انجام نمی‌دهند. باید دید مثلث MAT در بازی برگشت بار دیگر به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان برمی‌گردند یا دیدار برگشت مقابل الاهلی را از روی نیمکت آغاز خواهند کرد.

604

کد خبر: 829318

وب گردی

وب گردی