سجادی:جبهه پیروان همیشه به  همگرایی و وحدت نیرو‌های اصولگرا توجه داشته است

سخنگوی جبهه پیروان گفت: تقویت احزاب و تشکل‌های عضو جبهه از ضرورت‌های اصلی است که از نظر عمل تشکیلاتی و سراسری بودن در استان‌های کشور، پذیرش اعضای جدید و جوان گرایی حائز اهمیت است.

به گزارش ایسکانیوز،کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری یک سری بحث‌هایی شروع شده است که آسیب شناسی آینده جریان اصولگرایی، راهبردها و راهکارها را بررسی می‌کنیم.

وی افزود: این بحث‌ها هنوز مفتوح است و با توجه به اینکه جبهه از 18 حزب و تشکل، تشکیل شده است که تمام اقشار جامعه از جمله کارمندان کارگران، مهندسین، پزشکان و دانشجویان را شامل می‌‌شود و بعضی احزاب مانند موتلفه اسلامی سابقه 50 ساله دارند، این ضرورت وجود دارد با توجه به وزنی که این جبهه دارد حضور بیشتری در جمنا و حتی در مقابل تشکل‌های دیگری که عده کمتری دارند در مسائلی مانند انتخابات مجلس داشته باشیم.

سجادی با بیان اینکه جبهه پیروان همیشه به انسجام، همگرایی و وحدت نیرو‌های اصولگرا توجه داشته و با هیچ حزب و تشکلی درگیر نشده است، خاطرنشان کرد: تقویت احزاب و تشکل‌های عضو جبهه از ضرورت‌های اصلی است که از نظر عمل تشکیلاتی و سراسری بودن در استان‌های کشور، پذیرش اعضای جدید و جوان گرایی حائز اهمیت است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد تحولات مورد نظر در جبهه با بزرگان اصول‌گرایی هم گفت‌و‌گو شده، اظهار داشت: بزرگان اصول گرایی دو گروه جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین هستند که با هر دو گروه توسط دبیرکل جبهه پیروان، آقای باهنر در حال گفت‌و‌گو هستیم و این رایزنی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکید امام (ره) به دو گروه جامعه روحانیت مبارزه و جامعه مدرسین این بود که در انتخابات سرنوشت ساز مانند مجلس و ریاست‌جمهوری حضور داشته باشند لذا ما امیدواریم که جامعتین در این موصوع فعال عمل کرده و با جبهه پیروان خط امام و رهبری همکاری کنند.

منبع: تسنیم

302

کد خبر: 829353

وب گردی

وب گردی