مرکز زمین ورزش‌های همگانی و تفریحی تیم ملی فوتبال افتتاح شد

زمین ورزش‌های همگانی و تفریحی مرکز ملی فوتبال ایران با حضور رئیس فدراسیون رسماً افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز ، زمین ورزش‌های همگانی وتفریحی مرکز ملی فوتبال ایران با حضور رئیس فدراسیون رسماً افتتاح شد.این مراسم با نیم ساعت تأخیر برگزار شد.

از میهمانان ویژه این مراسم می‌توان به تاج رئیس فدراسیون فوتبال، ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، شیعی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران و مسئولین شهرداری منطقه 22 تهران اشاره کرد.

در ابتدا بعد از تلاوت چند آیه از قرآن مجید، ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال به سخنرانی پرداخت و در مورد عملکرد فدراسیون در راستای زیرساخت‌ها و برنامه‌های آینده فدراسیون برای میهمانان حاضر در مراسم صحبت‌هایی را انجام داد.

بعد از سخرانی ساکت رئیس فدراسیون فوتبال به روی سن آمد و از کسانی که در ساخت این زمین همکاری کردند تجلیل کرد.

تاج از مسئولین و مدیران شهرداری منطقه 22 قدردانی و تشکر کرد.

بعد از مراسم تجلیل زمین همگانی و تفریحی کمپ تیم‌های ملی رسماً با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و قائم مقام شهرداری منطقه 22 افتتاح شد و بعد از آن تاج و مسئولین فدراسیون فوتبال و همچنین مدیران شهرداری منطقه 22 به بازدید از این زمین پرداختند و در آخر ساکت دبیر کل فدراسیون با مسئولین شهرداری به سمت زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی رفتند تا از روند بازسازی این زمین توضیحاتی را ارائه دهد.

ساکت در ادامه بازدید از زمین شماره 2 خاطرنشان کرد: این زمین با تمام تکنولوژی قرار است ساخته شود ان‌شاالله بتوانیم به مدت کوتاه این زمین را بازسازی کنیم.

602

کد خبر: 829391

وب گردی

وب گردی