صدر نشین لیگ در گرمای جنوب مشخص خواهد شد؟/میثاقیان باز هم قربانی خواهد گرفت؟

دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر پنجشنبه با انجام سه دیدار برگزار خواهد شد که در مهم ترین بازی استقلال خوزستان میزبان پارس جم جنوبی، سیاه جامگان میزبان نفت تهران و پیکان پذیرای فولاد خواهد بود؛ این در حالی است که پس از اتمام بازی های این هفته لیگ برای مدت یک ماه تعطیل خواهد شد.

!داغ داغ با دربی جنوب

استقلال خوزستان ـ پارس جم جنوبی

پنجشنبه 2 شهریور

ورزشگاه: غدیر

ساعت:20:30

استقلال خوزستان در این فصل پر فراز و نشیب ظاهر شده است و در مجموع با پنج امتیاز از چهار بازی نخست عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشته است؛ البته آن ها در هفته های گذشته استقلال و پدیده را در حالی که مهمان بوده اند متوقف کرده اند؛ باید دید قهرمان دو فصل گذشته لیگ برتر می تواند سر انجام به ثبات برسد؛ خوزستانی ها موسی کولیبالی مدافع تنومند خود را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نخواهند داشت.

پارس جم جنوبی تا به این جا جذاب ترین تیم لیگ برتر بوده است؛ آن ها به طرز شگفت انگیزی امتیازات را یکی پس از دیگری به حساب خود واریز می کنند؛ شاگردان تار تار در صورت کسب حتی یک تساوی هم می توانند تا پایان تعطیلات یکماهه مسابقات صدر نشین لیگ باشند

ترکیب احتمای استقلال خوزستان

وحید شیخ‌ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمدعلی فرامرزی، علیرضا زندوی، میثم دورقی، حکیم نصاری، کلودیر جونیور، یونسدلفی، سابا تاوادزه و رضا کرملاچعب.

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب احتمای پارس جم جنوبی

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مجتبی لطیفی، امید سینگ، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، حسین پورامینی، میثم تیموری، میثم نقی زاده، فرشاد محمدی مهر و آلویس نانگ
سرمربی: تارتار

اسامی داوران

جواد رحیم زاده – محمدرضا منصوری – رحیم حاجیلو – روح الله شریفی – ناظر: نادر جعفری

فولاد مدعی می شود؟

پیکان ـ فولاد

پنجشنبه 2 شهریور

ورزشگاه: شهدای شهر قدس

ساعت:20:15

پیکان و مجید جلالی تا پایان هفته چهارم لیگ برتر به شدت نا امید کننده ظاهر شده اند؛ آن ها هنوز موفق به کسب پیروزی نشده اند و با دو باخت و دو تساوی در قعر جدول جای گرفته اند؛ آن ها اگر می خواهند خیلی زود جزو گزینه های سقوط نباشند چاره ای جز شکست دادن فولاد ندارند. در این بازی امیر حسین صادقی مدافع با تجربه پیکان بعد پایان یافتن محرویتش می تواند از ابتدا برای این تیم به میدان برود.

فولاد و پورموسوی هفته به هفته در حال بهتر شدن هستند؛ آن ها بعد از شکست در هفته اول لیگ در مقابل پرسپولیس که تعداد زیادی مصدوم هم روی دست این تیم گذاشت، آرام آرام سر و سامانی به شرایط خود در جدول داده اند؛ رهیم زهیوی سرشناس ترین مهاجم این تیم نیز از مصدومیت رهایی پیدا کرده و احتمالا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته باشد. فولاد در صورت پیروزی در این دیدار ده امتیازی می شود و به جمع تیم های مدعی اضافه می شود.

ترکیب احتمای پیکان

رحمان احمدی، محمد صادق بارانی، مرتضی آقاخان، مهدی مومنی، بختیار رحمانی، مهران موسوی، امیر حسین صادقی، حجت حق وردی، سعید صادقی، علی حمودی و امیر کریمی
سرمربی: مجید جلالی

ترکیب احتمالی فولاد

حامد لک، میلاد بدرقه، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، فرزاد جعفری، هادی حبیبی نژاد، احمد عبدالله زاده، سینا مریدی، ایمان مبعلی، رهیم زهیوی و فرشاد جانفزا.

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

اسامی داوران

یاسر همرنگ – سعید قاسمی – محمدالرسول ذورقی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: فریدون اصفهانیان

نفت طعمه بعدی میثاقیان می شود؟

سیاه جامگان ـ نفت

پنجشنبه 2 شهریور

ورزشگاه: ثامن

ساعت: 18:35

سیاه جامگان تیم دوست داشتنی اکبر میثاقیان هفته گذشته در یک بازی جنجالی پرسپولیس قهرمان فصل گذشته، و صدر نشین لیگ امسال را در خانه خودش متوقف کرد تا با روحیه مناسبی گام به این بازی بگذارد؛ سیاه جامگان در بازی با پرسپولیس نشان داد تیم دونده ای است و با حفظ همین روند می تواند امسال را با خیال راحت تری به پایان برساند.

نفت در دو هفته ابتدای رقابت ها با توجه به اتفاقات پیش فصل نتایج خوبی گرفت اما در ادامه نتوانست به روند خوب خودش ادامه دهد و با دو شکست پشت سر هم در مقابل پرسپولیس و تراکتور سازی در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است؛ شاگردان درخشان باید با در این بازی هر چه دارند رو کنند، تا در تعطیلی یک ماهه لیگ برتر بتوانند به آمادگی کامل برسند.

ترکیب احتمالی سیاه جامگان

محمد ناصری، محسن آقایی، وحید عسگری، محمدمهدی عسگری، رضا شربتی، کریم احمدی، حسین بادامکی، مصطفی احمدی، روح‌الله سیف‌اللهی، پیام ملکیان و کیوان امرایی.


سرمربی: اکبر میثاقیان

ترکیب احتمالی نفت

میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، حامد آقایی، محمد نصرتی، سیدحسین حسینی، محسن بنگر، فرشاد هاشمی، علیرضا عزت کرامت، احمد امیرکامدار، علی زینالی و عیسی آل کثیر
سرمربی: حمید درخشان

اسامی داوران

کوپال ناظمی – حسن ظهیری – قهرمان نجفی – جواد محمدی – ناظر: ایرج نظری

606

کد خبر: 829438

وب گردی

وب گردی