کدام محورها در  پایان هفته دارای محدودیت ترافیکی هستند؟

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته در اولین هفته شهریور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به محدودیت های ترافیکی پایان هفته گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه چهارم شهریور از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.لازم به ذکر است که تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد از ساعت 14 ظهر سوم شهریور تا ساعت یک بامداد چهارم شهریور ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 سوم شهریور تا ساعت یک بامداد چهارم شهریور از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: تردد کامیون، کامیونت ها وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان موادسوختی یا فاسد شدنی در محور هراز، کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز از ساعت 8 صبح الی 24 روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه ممنوع است.

وی تاکید کرد: تردد کلیه تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 سوم شهریور از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است.

نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 829487

وب گردی

وب گردی