مشاور وزیر علوم: پوشش 100 درصدی وام های دانشجویی دانشگاه ها

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از لحاظ کمی و کیفی سعی شده که متقاضیان وام های دانشجویی پوشش 100 درصدی داده شود و مبلغ وام ها نیز به صورت 100 درصدی افزایش یافته است.

به گزارش ایسکانیوز، ذوالفقار یزدان مهر روز چهارشنبه در نشست 2 روزه معاونین دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در سنندج افزود: از سال 88 تا 91 درآمد اختصاصی صندوق رفاه دانشجویان 2 هزار و 910 میلیارد ریال بود که در سال 92 تا 95 این میزان به بیش از 10 هزار میلیارد ریال رسید.
وی با بیان اینکه این میزان تا اول شهریور امسال به 11 هزار و 400 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد، یادآور شد: دولت یازدهم نگاه ویژه ای به صندوق رفاه داشته است لذا در امر بودجه عمومی صندوق با رشد خوبی مواجه بوده ایم.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه به حمایت های خیرین و نهادهای عمومی و مردم از صندوق رفاه دانشجویی اشاره کرد و گفت: از طریق نهادهای عمومی و خیرین 2 هزار و 230 میلیارد ریال برای صندوق ظرفیت سازی شده است.
یزدان مهر همچنین با اشاره به پوشش 100 درصدی وام های دانشجویی دانشگاه ها تاکید کرد: از لحاظ کمی و کیفی سعی شده که متقاضیان وام های دانشجویی پوشش 100 درصدی داده شود و مبلغ وام ها نیز به صورت 100 درصدی افزایش یافته است.

کد خبر: 829533

وب گردی

وب گردی