نظر وزارت بهداشت درباره شایعه لغو امتیاز تعدادی از مجلات علوم پزشکی کشور

وزارت بهداشت در خصوص شایعه لغو امتیاز تعدادی از مجلات علوم پزشکی کشور اعلام کرد: این خبر معتبر و مستند نبوده و تنها مرجع معتبر و قابل استناد برای ارزیابی رتبه علمی پژوهشی و اعتبار علمی مجلات علوم پزشکی کشور، سایت کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد مطالب مربوط به لغو امتیاز تعدادی از مجلات علوم پزشکی کشور که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، صحیح نیست.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

"اخیرا مشاهده شده است مطلبی غیرمعتبر و غیر مستند با عنوان «گزارش لغو امتیاز نشریات علمی داخلی» در برخی شبکه‌های اجتماعی عمومی منتشر و گسترده شده که شماری از مجلات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به استناد ماده 16 لغو امتیاز اعلام کرده‌ است.

به اطلاع می‌رساند خبر مذکور، معتبر و مستند نبوده و تنها مرجع معتبر و قابل استناد برای ارزیابی رتبه علمی پژوهشی و اعتبار علمی مجلات علوم پزشکی کشور، سایت کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور در آدرس http://journals.research.ac.ir بوده و سایر درگاه‌ها و منابع در این مورد غیرمعتبر و غیرمستند است.

هدف از این خبر شفاف کردن و اصلاح خبر درج شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد لغو امتیاز تعدادی از مجلات علوم پزشکی کشور است".

کد خبر: 829538

وب گردی

وب گردی