ارتقاء خدمات صندوق رفاه دانشجویان باعث آرامش و گشایش امور دانشگاه ها شده است

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: خوشبختانه صندوق رفاه دانشجویان علیرغم محدودیت های مالی دولت، توانسته است حمایت بسیار خوبی از دانشگاه ها و دانشجویان بعمل آورد و باعث گشایش امور رفاهی در دانشگاه ها شده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد کافی در اولین کارگاه آموزشی روسای خوابگاه و تغذیه دانشگاه های سراسر کشور در مشهد مقدس ضمن خیر مقدم به مهندس یزدان مهر مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان و معاونان ایشان، معاونان دانشجویی و دبیران مناطق ده‌گانه دانشجویی کشور و روسای ادارات خوابگاه و تغذیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور اظهار داشت: برنامه ریزی و سازماندهی و ارتقاء خدمات رسانی صندوق رفاه منجر به آرامش و دل گرمی دانشگاه ها شده است.

وی افزود: این گردهمایی با چهار رویکرد توسعه مدیریت مشارکت مبتنی بر دانایی، همفکری و هم افزایی با دانشگاه ها، به اشتراک گذاری دانش و تجارب موفق دانشگاه ها و کمک به افزایش دانش تخصصی و حرفه ای مدیران رفاهی دانشگاه ها برگزار شد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: با وجود مشکلات در حوزه های دانشجویی، خوشبختانه صندوق رفاه دانشجویان یک مرجع کامل برای رفاه دانشجویان است و صندوق به عنوان تنها مرجع رسمی ارائه خدمات رفاهی، علیرغم محدودیت های مالی دولت، توانسته است حمایت بسیار خوبی از دانشگاه ها و دانشجویان بعمل آورد و باعث گشایش امور رفاهی در دانشگاه ها شده است.

گفتنی است اولین گردهمایی آموزشی ویژه روسای ادارات خوابگاه و تغذیه در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با برنامه ریزی صندوق رفاه دانشجویان در شهر مشهد مقدس با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این گردهمایی دو روزه، روسای ادارات رفاه دانشجویی به بحث و تبادل نظر و بیان تجربه های موفق پرداختند. همچنین موضوعات مربوط به نتایج رتبه بندی خوابگاه ها و خدمات تغذیه، نحوه وصول اجاره بهای خوابگاه، اصول تیپ قراردادهای تغذیه در دانشگاه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منیع: صندوق رفاه دانشجویان

کد خبر: 829543

وب گردی

وب گردی