انتخاب رشته مجدد متقاضیان دستیاری دندانپزشکی از امروز تا سوم شهریور

پذیرفته‌شدگان سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندان‌پزشکی می‌توانند تا 3 شهریور نسبت به انتخاب یا ویرایش رشته محل خود اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری دندان‌پزشکی که تا چهارشنبه 25 مرداد مهلت انتخاب رشته داشته‌اند، می‌توانند نسبت به ویرایش مجدد رشته محل انتخابی خود اقدام کنند.

به همین منظور افرادی که تا‌کنون اقدام به انتخاب رشته محل نکرده‌ یا قصد ویرایش رشته محل را خود را دارند، می‌توانند از ساعت ١٨ امروز چهارشنبه 1 شهریور تا ساعت ٢٤ جمعه 3 شهریور با داشتن کد رهگیری و با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به ویرایش رشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیان استفاده از سهمیه‌های ٢٥ درصد رزمندگان (شامل همسر و فرزندان معزز شهدا، جانبازان بالای ٢٥ درصد و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، همسر و فرزندان مفقودالاثرها، رزمندگان و جهادگران دارای حداقل ٦ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) و ٥ درصد رزمندگان (شامل همسر و فرزندان رزمندگان دارای حداقل ٦ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان کمتر از ٢٥ درصد، همسر و فرزندان جانبازان کمتر از ٢٥ درصد، همسر و فرزندان جهادگران دارای حداقل ٦ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) با توجه به اینکه متاسفانه عده‌ای سهمیه خود را اشتباه انتخاب کرده بودند و اکنون تصحیح گردیده است، "رتبه در سهمیه" تعدادی از شرکت کنندگان سهمیه‌های مذکور ممکن است تغییر کرده باشد.

بنابراین با توجه به رفع مشکل سهمیه ثبت‌نامی این افراد و دریافت نتیجه استعلام سهمیه‌های رزمندگان و ایثارگران از مراجع مربوطه، کارنامه اولیه اصلاح شده و در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان است.

لازم به ذکر است که تنها "رتبه در سهمیه" داوطلبان ممکن است تغییر کرده باشد و "رتبه کل" هیچ تغییری نکرده و به قوت خود باقی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند با توجه به کارنامه اصلاح شده خود، نسبت به انتخاب رشته محل یا ویرایش انتخاب های قبلی خود اقدام کنند.

کد خبر: 829596

وب گردی

وب گردی