افزایش شمار قربانیان جنایت جدید عربستان در یمن

تعداد شهدای حملات هوایی ائتلاف سعودی به مهمانسرایی در منطقه ارحب و پست های امنیتی اطراف صنعا در بامداد امروز چهارشنبه، به 41 شهید و دهها زخمی رسید، این در حالی است که جنگنده های ائتلاف همچنان به بمباران پایتخت ادامه می دهند.

به گزارش ایسکانیوز، سایت یمنی "المسیره" نوشت: گروههای امداد تاکنون جسد 35 شهید را از زیر آوار به بیرون کشیدند. احتمال می رود که تعداد قربانیان افزایش یابد و تیم های امداد همچنان به تلاش خود برای بیرون آوردن اجساد قربانیان ادامه می دهند.

این در حالی است که یک منبع امنیتی نیز تاکید کرد که تعداد قربانیان حملات ائتلاف سعودی به پستهای امنیتی در مناطق ریمه حمید، سیان، قاع القیضی و خیابان المائه در سنحان در جنوب پایتخت به 6 شهید و 15 مجروح رسید.

جنگنده های متجاوزان صبح امروز 7 بار اطراف صنعا را بمباران کردند که دو حمله به منطقه الصباح و عصر، سه حمله به منطقه ضروان در همدان و دو حمله به خولان الطیال صورت گرفت.

آمار اولیه حملات امروز ائتلاف سعودی به مهمانسرای لوکنده در روستای بیت العذری در منطقه ارحب در استان صنعا حاکی از شهادت 30 غیرنظامی بود. یک منبع امنیتی نیز پیش از این تاکید کرد که جنگنده های متجاوزان 4 بار ایستهای امنیتی در ورودی های جنوب صنعا در ریمه حمید، سیان، قاع القیضی و خیابان المائه را هدف قرار دادند که به شهادت دو نفر و زخمی شدن بیش از ده نفر انجامید.

منبع: العالم

802

کد خبر: 829647

وب گردی

وب گردی