صعود قاطعانه لیورپول به مرحله گروهی

تیم فوتبال لیورپول با برتری مقابل رقیب آلمانی خود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شب دوم دور برگشت مرحله چهارم و پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با صعود بی‌دردسر لیورپول به مرحله گروهی این رقابت‌ها پایان یافت.

در مهم‌ترین بازی، لیورپول در ورزشگاه خانگی‌اش، آنفیلد 4 بر2 از سد هوفنهایم آلمان گذشت. جان در دقایق 10 و 21، صلاح در دقیقه 18 و فرمینو در دقیقه 63 برای لیورپول و یوث در دقیقه 28 و واگنر در دقیقه 79 برای هوفنهایم گل زدند. به این ترتیب لیورپول با احتساب برتری 2 بریک در خانه رقیب در بازی رفت با پیروزی مجموع 6 بر 3 به مرحله گروهی راه یافت.

در سایر بازی‌ها، زسکا مسکو 2 بر صفریانگ‌بویز را برد و با برتری مجموع 3 بر صفر صعود کرد، اسپورتینگ لیسبون برتری 5 بریک در خانه FCSB را ضمیمه تساوی بدون گل بازی رفت کرد و به مرحله گروهی رسید، کپنهاگن 2 بریک در خانه از سد قره‌باغ گذشت اما به خاطر شکست یک بر صفر در خانه رقیب با وجود تساوی 2 بر 2 در مجموع 2 بازی، به خاطر قانون گل زده در خانه حریف به رقیب اجازه اولین صعود تاریخش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را داد. همچنین تساوی بدون گل اسلاویا پراگ در خانه‌اش مقابل آپوئل نیکوزیا هم صعود تیم آپوئل به خاطر برتری 2 بر صفر در بازی رفت را در پی داشت.

604

کد خبر: 829668

وب گردی

وب گردی