نامه هیأت فوتبال استان بوشهر به ساکت در مورد هافبک سابق استقلال + عکس

هیأت فوتبال استان بوشهر،برای رسیدگی به ماجرای هافبک پیشین آبی‌پوشان، نامه‌ای به سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نوشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میلاد شعبانلو در فصل 96-95 در تیم فوتبال استقلال با هدایت پرویز مظلومی حضور داشت. این هافبک در ابتدای فصل گذشته با نظر علیرضا منصوریان از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

شعبانلو اما در فصل نقل و انتقالات امسال خبرساز شد. پس از قطعی شدن حضور علی لطیفی روی نیمکت اکسین، شعبانلو به این تیم کرجی پیوست اما چند روز بعد با استقلال اهواز قرارداد امضا کرد. این بازیکن 23 ساله سپس با قراردادی یک ساله به تیم شاهین شهرداری بوشهر ملحق شد. این پایان فعالیت شعبانلو در بازار نقل و انتقالات نبود و با تیم ایرانجوان بوشهر هم قرارداد امضا کرد.

پس از این اتفاق، باشگاه دسته دومی شاهین شهرداری بوشهر برای بازگرداندن هافبک پیشین استقلال، دست به دامان هیأت فوتبال استان بوشهر شد. مدیران این باشگاه هفته گذشته، نامه‌ای به رئیس این هیئت فوتبال نوشتند و خواستار رسیدگی به تخلف شعبانلو شدند.

پس از آن، شب گذشته (چهارشنبه) روابط عمومی باشگاه شاهین، نامه‌ای از رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر به محمدرضا ساکت منتشر کرد. در این نامه آمده است که باشگاه شاهین شهرداری بوشهر علیه شعبانلو طرح دعوا کرده و تقاضای رسیدگی دارد.

باید دید تکلیف این هافبک جوان با دو باشگاه بوشهری ایرانجوان و شاهین شهرداری به کجا کشیده خواهد شد.

604

کد خبر: 829678

وب گردی

وب گردی