انجام 170 هزار ماموریت امداد و نجات در4سال گذشته

 رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت:تا پایان امسال در تمام پایگاه های امداد و نجات نیروهای واکنش سریع راه اندازی می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، امیرمحسن ضیایی استرآبادی روز پنجشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان 36 طرح عمرانی و آموزشی سرخه در فرهنگسرای باران این شهرستان افزود : اکنون در تمام مناطق کشور پوشش امداد هوایی مستقراست و در سفر هفدهم فروردین امسال دکتر روحانی به سمنان پایگاه هوایی سرخه نیز به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد : در چهار سال گذشته 10 فروند بالگرد به ناوگان هوایی هلال احمر کشور اضافه شد که این امر در کاهش تلفات در حوادث های طبیعی و جاده ای تاثیر شایانی داشته است.
ضیایی استرآبادی اظهارداشت :170 هزار ماموریت امداد و نجات در چهارسال گذشته در حوادث طبیعی و جاده های کشور انجام شده است.
وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام‌شده قصد داریم تا یک سال دیگر خودروهای امدادی را به میزان 50 درصد دیگر افزایش دهیم.
وی اضافه کرد : خدمات رسانی به مردم وظیفه جمعیت هلال احمر است و باوجود این که این نهاد غیر دولتی است اما دولت دوازدهم برای ساماندهی و نوسازی امکانات امداد و نجات تلاش های فراوانی داشته است.
در این آیین ساختمان اداری و امدادی جمعیت هلال احمر سرخه با زیر بنا 830 متر مربع و با هزینه اعتبار 425 میلیون تومان در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.
در این آیین ، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اسلامی ،محمدرضا خباز استاندار و مدیران استانی حضور داشتند.
در این آیین 36 طرح عمرانی و آموزشی شهرستان سرخه با اعتبار 13 میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به صورت همزمان به بهره برداری رسید.
486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.

701

کد خبر: 829692

وب گردی

وب گردی