تجدید میثاق اعضای شورای اداری استان کرمان با شهدا

در نخستین روز از آغاز هفته دولت استاندار کرمان و اعضای شورای اداری استان با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز و در نخستین روز از هفته دولت اعضای شورای اداری استان کرمان با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های بلند شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، قبور مطهر شهدای کرمان عطرافشانی و گل‌افشانی شد.

استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه امروز بر سر قبور مطهر شهدا آمده‌ایم تا با آنها پیمان ببندیم که راه آنها ادامه دارد، اظهارداشت: امروز راه شهدا توسعه، پیشرفت و آبادانی استان و کشور است.

وی با بیان اینکه خدمت خالصانه در راه خدا و نظام اسلامی ویژگی‌های شهدا بود، گفت: به لطف خدا در استان کرمان همدلی و وفاق خوبی بین نیروهای دولت و ارکان نظام در سراسر استان است و این وفاق و همدلی به توسعه استان کمک می‌کند.

رزم‌حسینی با اشاره به لغو جلسه شورای اداری استان کرمان که قرار بود در نخستین روز از هفته دولت برگزار شود، خاطر نشان کرد: با توجه به سفر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی این جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی در روز دوشنبه ششم شهریورماه در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار می‌شود.

901

کد خبر: 829704

وب گردی

وب گردی