سرعت عمل، دقت و صداقت عناصر مورد توجه در 110

رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در بازدید از مرکز فوریت های پلیسی این فرماندهی با تاکید بر لزوم دقت و سرعت عمل در انجام ماموریت های محوله، گفت: باید تلاش کنیم که گره گشای مشکلات مردم باشیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بازدید از بخش های مختلف مرکز فوریت های پلیسی این فرماندهی ، بیان داشت: باید با بکار گیری تمام توان تلاش شود که ماموریت های محوله را به نحو احسن و اکمل به انجام رسانید.
وی افزود: نیروی انتظامی عنصر اصلی تامین نظم و امنیت است و جزء جزء این مجموعه در این مهم نقش مستقیم و موثری دارد از این رو باید همه ماموریت های پلیس دقیق، سریع و اصولی انجام شود.
رئیس پلیس فاتب عنوان داشت: سامانه 110 یک اتفاق مبارک در نیروی انتظامی است که موجب تسریع ارتباط و تماس مردم با پلیس شد لذا باید سعی نمائیم که از ماموریت اصلی آن غافل نشویم و تلاش کنیم که گره گشای مشکلات مردم باشیم.
وی با اشاره به اینکه در مجموعه پلیس که یک مجموعه فعال و پویا باید باشد می بایست با افراد بی انگیزه و سست عنصر برخورد شود، بیان داشت: در این سامانه بیش از هر چیزی سرعت عمل، دقت و صداقت باید مورد توجه باشد از این رو باید تلاش شود که مجموعه، مجموعه ای فعال، پویا و با انگیزه باشد.
701

کد خبر: 829759

وب گردی

وب گردی