کلیه اعضای باشگاه از شما عذر خواهی می‌کنند/ تصمیم درستی برای استقلال می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای خطاب به هواداران استقلال، مطالبی را با آنها در میان گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال طی نامه‌ای خطاب به هواداران استقلال، مطالبی را با آنها در میان گذاشت. متن این نامه به شرح زیر است:

پیام سید رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال به هواداران:

هواداران عزیز استقلال

در این روزهای سخت که توام با ناراحتی و غم شما می باشد، به عنوان یک هوادار استقلال خود را کنار تک تک شما میبینم. پیش از هر چیز از حضورتان در دیدار با پدیده نهایت تشکر و قدردانی را دارم که برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه آمدید و انتظار یک برد خوب و کسب سه امتیاز داشتید، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

باور شخصی و قلبی من این است که اصلی ترین سرمایه باشگاه استقلال شما هواداران هستید و بدون حضور شما این باشگاه معنایی نخواهد داشت. بنابرین هدف و آرمان تک تک اعضای باشگاه استقلال به دست آوردن نتایج مطلوب و کسب رضایت شما می باشد. البته تا کنون بنابر دلایل مختلفی این اتفاق نیفتاده و میان استقلال فعلی با آنچه شما در ذهن دارید فاصله افتاده است. کلیه اعضای باشگاه استقلال بابت کسب این نتایج نامطلوب از هواداران خود عذر خواهی میکنند و اطمینان داشته باشید تیم در حال بررسی و عیب یابی است تا ضمن جلوگیری از تکرار نتایج ضعیف، به سمت موفقیت حرکت کند.

استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش کرد رضایت خاطر هواداران را با جذب نفرات مورد نظر، جلب کند که این اتفاق افتاد. باشگاه در آن روزها توانست شادی هوادارانش را به ارمغان بیاورد و مطمئن باشید حالا هم در همان مسیر هستیم و برای همان هدف تلاش می کنیم.

مجموعه باشگاه از هیچ کوششی برای به موفقیت رساندن استقلال دریغ نخواهد کرد و برای رسیدن به این مهم در حال تلاش و مطالعه هستیم.

شما هواداران گرامی نیز با اتحاد و حمایت از نام استقلال، بزرگترین کمک و انگیزه برای بازگشت این تیم به روزهای طلایی خواهید بود.

به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال از شما میخواهم با حفظ آرامش و متانت همیشگی تان کنار تیم محبوب خود بایستید زیرا رسیدن به افق های روشن دور از دسترس نیست. ناگفته نماند هیات مدیره محترم باشگاه در حال رسیدگی و رفع مشکلات پیش آمده می باشد و ان‌شاءالله تصمیم منطقی و درستی را در راستای موفقیت تیم استقلال خواهد گرفت.

با آرزوی رسیدن به روزهای طلایی استقلال بزرگ

سید رضا افتخاری

604

کد خبر: 829782

وب گردی

وب گردی