فاز نخست پردیس دانشگاه گلستان 4 شهریور افتتاح می‌شود

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان گفت: فاز نخست پردیس دانشگاه گلستان و ساختمان دانشکده تعاون این دانشگاه روز شنبه، 4 شهریور ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر یدالله هزارجریبی در نشست خبری در خصوص روند پیشرفت پروژه ساخت پردیس دانشگاه گلستان، اظهار کرد: پس از گذشت 10 سال از آغاز اجرای ساخت این پروژه، فاز نخست آن افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ساختمان دانشکده تعاون با مساحت 1680 مترمربع از ابتدای مهر با پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مدیریت، اقتصاد، گرافیک و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی و تعداد 120 دانشجو آغاز به فعالیت خواهد کرد.

هزارجریبی تصریح کرد: هم‌اکنون در مجموعه پردیس این دانشگاه به غیر از ساختمان دانشکده تعاون، تعداد 4 ساختمان با عناوین ساختمان اداری با پیشرفت 90 درصدی، ساختمان دانشکده علوم پایه و علوم انسانی با پیشرفت 70 درصدی، ساختمان ورزشی با پیشرفت 35 درصدی و ساختمان سلف سرویس با پیشرفت 27 درصدی در حال ساخت است و تا پایان کار این پروژه‌ها در مجموع 580 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان خاطرنشان کرد: زمین محل احداث دانشگاه گلستان به مساحت 75 هکتار در کنار شهر سرخنکلاته گرگان و از سوی مرحوم مقصودلو و به همت شورای روستای سرخنکلاته در اختیار این دانشگاه قرار گرفته است.

کد خبر: 829792

وب گردی

وب گردی