دانش آموزانمان را چگونه ثبت نام کنیم؟

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش روند ادامه ثبت‌نام دانش‌آموزانی که تا به امروز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم ،علی زرافشان با اشاره به اینکه پایان مردادماه آخرین فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان بود و بیش از 11 میلیون نفر در این بازه زمانی ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: برخی دانش‌آموزان در امتحانات خردادماه موفق به قبولی نشدند و با شرکت در امتحانات شهریورماه و پس از اعلام نتایج باید ثبت‌نام کنند.

وی افزود: هم‌اکنون ساماندهی کلاس‌های درس و معلمان و صدور ابلاغ فرهنگیان تا مهرماه در حال انجام است و کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در شهریورماه و ابتدای مهر توزیع خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در پایه نهم عنوان کرد، این روند با تقسیم‌بندی دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف و در تاریخ‌های تعیین شده انجام شد اما ممکن است برخی دانش‌آموزان تمایل به شرکت در رشته‌های دیگر را داشته باشند که باید در امتحان شهریورماه شرکت کنند و پس از اعلام نتایج در مدارس ثبت‌نام کنند.

وی در پایان عنوان کرد: اگرچه کار ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس به پایان رسیده است اما برای آنهایی که در امتحانات خردادماه موفق به قبولی نشدند، دانش‌آموزانی که تمایل به شرکت در امتحان انتخاب رشته دارند و گروهی که بنا به دلایل مختلف موفق به ثبت‌نام نشده‌اند این روند ادامه خواهد داشت.

705

کد خبر: 829934

وب گردی

وب گردی