اجرای عملیات هرس سبز تابستانه درختان در منطقه 7 تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردای منطقه 7 از اجرای عملیات هرس سبز تابستانه درختان در سطح محدوده با هدف تقویت و بهبود رشد گیاهان ، رسیدگی به فضای سبز ، آراستگی محیط و مناظر شهری و بوستانهای سطح منطقه خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7 ، رضا مددی ضمن اعلام این خبر با تاکید بر اهمیت هرس به موقع درختان گفت : این عملیات با تلاش اداره فضای سبز منطقه و همکاری و مساعدت خوب شهروندان به منظور افزایش تولید شاخه های جوان،فرم دهی گیاهان و حذف شاخه های خشک، از تیر ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
وی نتایج حاصل از عملیات هرس درخت را حذف شاخه های اضافی، شکسته و آفت زده، حذف پا جوش ها، ایجاد شکل ظاهر مناسب برای درختان و درختچه ها، از بین بردن شاخه های پیر، جوان نمودن درختان و ایجاد شرایط مطلوب برای ورود نور و هوای کافی جهت رشد مناسب و ایده آل درخت برشمرد و افزود : تا به حال هرس سبز 8 هزار اصله درخت اجرا شده و تا پایان شهریور ماه 10 هزار اصله درخت دیگر هرس خواهد شد.
به گفته معاون شهردار منطقه 7 هرس منظم و برنامه ریزی شده برای حفظ شکل ، تنظیم اندازه درختان و داشتن اسکلتی مناسب در فضاهای سبز علاوه بر ایجاد تعادل بین قدرت رشد و پایداری درختان باعث ایجاد چشم انداز زیبا و نمای بصری شاداب و سرزندگی محیط های سبز عمومی در شهر می شود .

701

کد خبر: 830214

وب گردی

وب گردی