تایلندی ها، نتایج مطالعات 3 میدان نفتی ایران را ارائه کردند

نتایج مطالعات شرکت ملی نفت تایلند (PTTEP) روی میدان‎های بلال، چنگوله و دالپری، در نشست مشترک میان نمایندگان این شرکت و شرکت ملی نفت ایران تشریح شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ نمایندگان شرکت ملی نفت تایلند در نشستی مشترک با غلامرضا منوچهری، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران، کارشناسان این مجموعه و کارشناسانی از شرکت‎های نفت فلات قاره، نفت مناطق مرکزی و متن، به تشریح نتایج مطالعات خود روی میدان‎های چنگوله، دالپری و بلال پرداختند.

بر اساس این گزارش، شرکت ملی نفت تایلند که اواسط آذرماه پارسال برای مطالعه این سه میدان، با شرکت ملی نفت ایران تفاهمنامه همکاری امضا کرده بود، پس از گذشت ۶ ماه، در خرداد ماه امسال نتایج مطالعات خود را به شرکت ملی نفت ارائه داد و در نشست امروز، به تشریح این نتایج پرداخت.

شرکت ملی نفت تایلند هم‎اکنون در نقاط متعددی از جهان از جمله در جنوب شرق آسیا، الجزایر و عمان، به طور عمده در زمینه تولید گاز فعالیت دارد و پیش از این در حوزه حفاری و اکتشاف با ایران نیز همکاری داشته است.

شرکت ملی نفت افزون بر امضای تفاهمنامه با شرکت ملی نفت تایلند، پیش از این برای مطالعه میدان بلال با شرکت گاز کره جنوبی، برای میدان دالپری با شرکت او‎ام‎وی اتریش و برای میدان چنگوله با شرکت‎های گازپروم‎نفت روسیه و دی‎ان‎او نروژ هم تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.

منبع: شانا

402

کد خبر: 830288

وب گردی

وب گردی