افتتاح کتاب‌خانه سیار روستایی در شهرستان سرخه‌

وزیر جدید دادگستری، نخستین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرخه استان سمنان را افتتاح کرد.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نخستین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون سرخه به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان راه‌اندازی شد.

این کتاب‌خانه سیار خودرویی است با200 عنوان و نزدیک به 700 جلد کتاب که فعالیت خود را آغاز کرده و مانند سایر کتاب‌خانه‌های کانون با تازه‌های کتاب تجهیز شده و چندین روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مهدی جمال مدیرکل کانون سمنان گفت: این کتاب‌خانه سیار در پی بهره‌مندی کودکان و نوجوانان مناطق حاشیه شهر، روستایی و محروم شهرستان سرخه که امکان استفاده از کتاب‌خانه‌های ثابت را ندارند، گشایش یافته است.

جمال با اشاره به فعالیت سه کتاب‌خانه سیار روستایی شاهرود، دامغان، گرمسار و یک کتاب‌خانه سیار شهری در سمنان، خاطرنشان کرد: یک کتاب‌خانه سیار روستایی نیز به زودی در میامی راه‌اندازی و راهی روستاهای تابعه این شهرستان می‌شود.

در این آیین که سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری دولت دوازدهم، محمدرضا خباز استاندار سمنان، جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، مربیان، اعضا و والدین حضور داشتند، اعضای کودک کانون به زبان سرخه‌ای به مهمانان خیرمقدم گفتند.

502

کد خبر: 830310

وب گردی

وب گردی