تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه FHM آلمان امضا شد

تعاملات علمی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه FHM با امضای تفاهم نامه همکاری گسترش می یابد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، این مرکز علمی با هدف گسترش تعاملات علمی خود با کشور آلمان اقدام امضای تفاهم نامه ای با دانشگاه FHM این کشور کرده است.
در جلسه ای که با حضور محمد رشتچیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، علی غفاری، رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه و محمد جاهد، رئیس دفتر دانشجویان بین الملل و هیأتی عالی رتبه از دانشگاه FHM آلمان متشکل از؛ دکتر مرک، رئیس این دانشگاه، دکتر ویتبرگ، معاون تحقیق و توسعه و تحصیلات دکتری و دوست محمدیان، نماینده و مدیر پروژه ایران این دانشگاه برگزار شد و طرفین در راستای گسترش همکاری، تفاهم نامه ای امضا کردند.
در این تفاهم نامه ایجاد دوره های مشترک در دوره کارشناسی مهندسی عمران در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در جزیره ی کیش، تأسیس آزمون های زبان انگلیسی و آلمانی، مقدمات تأسیس پژوهشکده مشترک مطالعات انرژی و محیط زیست، تبادل استاد و دانشجو و همچنین برگزاری همایش های مشترک مورد توافق قرار گرفته است.
لازم به ذکر است که دانشگاه علوم کاربردی (FHM) آلمان از دانشگاه های مطرح کشور آلمان است که ارتباط بسیار نزدیکی با صنایع این کشور دارد.

کد خبر: 830386

وب گردی

وب گردی