رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  روز کارمند را تبریک گفت

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، چهارم شهریور روز کارمند را به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، متن پیام دکتر رهبر رییس دانشگاه ازاد اسلامی به مناسبت روز کارمند به شرح زیر است:

"بسمه تعالی"

خدا را شاکریم که فرصتی دست داد تا روز کارمند را به همکاران دلسوز و متعهد دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفته و از خدمات و زحمات ایشان تجلیل کنیم.

از آنجایی که داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص، از مهمترین و اثربخش‌ترین الزامات بالندگی و توسعه یک سازمان است، مسئولیت همکاران ما در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین و اثرگذارترین نهادها در حوزه آموزش عالی که نقش خطیر تربیت و پرورش فرزندان این مرز و بوم در حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی را بر عهده دارد، دوچندان است.

اگر امروز دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است با درنوردیدن مرزهای دانش ، جایگاه معتبری در مجامع علمی ملی و بین‌المللی کسب کند، همه این موفقیت ها در سایه تلاش و تعهد همکارانی صورت گرفته است که به عنوان سرمایه های اصلی دانشگاه با صداقت کاری و مسئولیت پذیری در جهت خدمت به دانشجویان و خانواده های عزیز آنان گام برداشته اند.

در حقیقت کارکنان و اعضای هیات علمی، دو بال اصلی رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه ، توسعه و تعالی سازمانی هستند که با پیوند منطقی و مستمر بین سرمایه های فکری و انسانی دانشگاه و سرمایه های ساختاری است که می توان به تحولات مثبت در چشم انداز روشن تنها دانشگاه مردمی جهان امید بست.

اینجانب با تبریک روز کارمند و آرزوی بهروزی و موفقیت برای همه همکاران گرامی، امید دارم با همکاری و همراهی یکدیگر، بتوانیم در مسیر رشد و اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی و خدمت رسانی به جامعه کوشا باشیم.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 830410

وب گردی

وب گردی