پیام تبریک سرپرست وزارت علوم به مناسبت روز کارمند

سیدضیاء هاشمی به مناسبت فرا رسیدن چهارم شهریورماه، روز کارمند پیام تبریکی خطاب به کارمندان ستاد وزارت علوم، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، سیدضیاء هاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به مناسبت فرا رسیدن چهارم شهریورماه، روز کارمند پیام تبریکی خطاب به کارمندان ستاد وزارت علوم، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: فرارسیدن هفته بزرگداشت دولت و چهارم شهریورماه، روز کارمند را به همه همکاران عزیز، تلاشگر و متعهد در حوزه ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاهها، مراکز پژوهشی و فناوری تبریک می‌گویم. بدون تردید ارتقای جایگاه ایران اسلامی به کانون سیاست‌گذاری علم، پژوهش، فناوری و نوآوری در منطقه و جهان اسلام مرهون تلاش های ارزشمند و صادقانه همکاران خدوم مجموعه آموزش عالی کشور است که با تدبیر و امید در این مهم مشارکت فعال دارند.

همچنین در این پیام آمده است: امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری‌های ارزنده کارکنان و دیگر ارکان نظام آموزش عالی کشور بتوانیم گام‌های مؤثری در اعتلای علمی ایران اسلامی تا رسیدن به مرجعیت علم و فناوری در منطقه و جهان اسلام برداریم.

کد خبر: 830459

وب گردی

وب گردی