افزایش 12 درصدی آمار تردد در جاده های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۴۶ میلیون و ۱۲ هزار و ۵۹۰ وسیله ی نقلیه سبک و سنگین گزارش شده و آمار تردد امسال با ۱۲درصد افزایش همراه بوده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، بهمن خسروانی از ثبت حدود ۵۱ میلیون تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی امسال خبر داد.

وی افزود: ۶۸ دستگاه تردد شمار موجود در سراسر محورهای مواصلاتی استان نشانگر۵۱ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۴۳۲ تردد در جاده های استان کرمانشاه بوده است.

خسروانی گفت: میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۴۶ میلیون و ۱۲ هزار و ۵۹۰ وسیله ی نقلیه سبک و سنگین گزارش شده و آمار تردد امسال با ۱۲درصد افزایش همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع تردد به ثبت رسیده ۴ ماهه اول سال جاری ۸ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۴۶ تردد مختص به خودروهای سنگین و مابقی به وسایل نقلیه سبک تعلق دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین محورهای کرمانشاه- بیستون و بیستون- کرمانشاه را به ترتیب باآمار تردد۲ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۴۶۲ و ۲ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۱۳۹ وسیله نقلیه سبک و سنگین پرترددترین محور طی مدت زمان مذکور بوده اند.

901

کد خبر: 830507

وب گردی

وب گردی