انهدام شش باند توزیع مواد مخدر از ابتدای سال در شهرستان بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به انهدام شش باند توزیع مواد مخدر از ابتدای سال در شهرستان بروجرد، گفت: از این باندها حدود 163 کیلو انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف‌ شده و 258 خرده و کلان فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان کشفیات مواد مخدر دو درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌رضا دلیری صبح امروز (یکشنبه 5 شهریور ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به کشف یک باند توزیع مواد مخدر در این شهرستان اظهار داشت: با انجام اقدامات عملیاتی مشترک توسط نیروهای اطلاعاتی و مبارزه با مواد مخدر یک باند سه‌نفره توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیرشده است.

وی افزود: از این باند 87 کیلو ماده مخدر از نوع تریاک کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد که با این اقدام از توزیع این میزان ماده مخدر در سطح شهر توسط توزیع‌کنندگان مواد مخدر جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به معضل اساسی مواد مخدر بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 2284 معتاد در شهرستان بروجرد طی هفت طرح پاک‌سازی، جمع‌آوری‌شده است.

وی از پلمب هفت منزل مسکونی در بروجرد که برای توزیع مواد مخدر تغییر کاربری داده‌شده بود خبر داد و بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون هشت باب مغازه نیز که اقدام به توزیع مواد مخدر کرده بودند پلمپ شده است.

دلیری با اشاره به انهدام 6 باند توزیع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بروجرد تصریح کرد: از این باندها حدود 163 کیلو انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف‌ شده و 258 خرده و کلان فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان کشفیات مواد مخدر دو درصد افزایش داشته است.

وی به لزوم انجام اقدامات مکمل در کنار مقابله سنگین با توزیع مواد مخدر تأکید کرد و گفت: کاهش عرضه و تقاضای مواد مخدر تنها با اقدامات پلیس صورت نمی‌گیرد بلکه نیاز است با ارتقا مؤلفه‌های اجتماعی در سطح جامعه تقاضای مواد مخدر را کاهش داد.

901

کد خبر: 830517

وب گردی

وب گردی