جزئیات آتش سوزی 2 باب مغازه متروکه در بزرگراه بعثت/محل حادثه مکانی برای تجمع افراد آواره محسوب می شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی دو باب مغازه متروکه در بزرگراه بعثت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته دو باب مغازه متروکه در بزرگراه بعثت، نبش خیابان اتابک دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد:ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات ایمنی لازم بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. این مغازه ها با وسعتی حدود 40 متر دارای یک نیم طبقه بود که محلی برای تجمع افراد آواره محسوب می شد.زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند یک مغازه دچار آتش سوزی شده و دود و آتش در حال سرایت به مغازه مجاور است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: لازم به ذکر است کرکره مغازه‌ها به دلیل متروکه بودن آنها از بیرون بسته شده بود و افراد برای رفت و آمد به داخل مغازه از مسیرهای دیگری استفاده می کردند. آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه ، مشغول بریدن درهای مغازه شدند.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان طی عملیات های خود موفق به نجات 2 مرد جوان از میان دود و آتش شدند که بلافاصله از محل حادثه متواری شدند. متاسفانه زمانی که آتش نشانان به خاموش کردن آتش مشغول بودند، با بدن سوخته یک خانم و یک آقا در نیم‌طبقه بالایی روبرو شدند که پس از بررسی های اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد این افراد جان خود را از دست داده اند.

وی تاکید کرد: علت فوت جان باختگان از طریق مراجع قضایی و پزشکی قانونی اعلام می‌شود، آتش‌نشانان نیز پس از اطفای حریق و لکه گیری در ساعت یک بامداد به عملیات خود پایان دادند .

701

کد خبر: 830523

وب گردی

وب گردی