مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بر اساس تشخیص صلاحیت عمل کرد

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بر اساس تشخیص صلاحیت عمل کرد، گفت: انتخاب وزرا به خوبی صورت گرفت و رای اعتماد بالای مجلس نیز نشان داد که تعامل خوبی بین مجلس و دولت برقرار است حتی اگر یک وزیر هم رای نیاورد به دلیل مسائل در برخی استان ها بود اما در مجموع رای اعتماد به کابینه بسیار ارزشمند و کم نظیر بود.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسن حسینی شاهرودی صبح یک شنبه در مراسم افتتاح متمرکز ۱۴۱ طرح شاهرود بابیان اینکه خوشبختانه فضای سیاسی در رای اعتماد مجلس به وزرای کابینه دوازدهم حاکم نبود، ابراز داشت: ۶۵درصد وزرا بالای٢٠٠ رای آوردند که این نشان داد به واقع مجلس همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید فرمودند در کنار دولت است.

وی با بیان اینکه مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بر اساس تشخیص صلاحیت عمل کرد، افزود: انتخاب وزرا به خوبی صورت گرفت و رای اعتماد بالای مجلس نیز نشان داد که تعامل خوبی بین مجلس و دولت برقرار است حتی اگر یک وزیر هم رای نیاورد به دلیل مسائل در برخی استان ها بود اما در مجموع رای اعتماد به کابینه بسیار ارزشمند و کم نظیر بود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت یازدهم هماهنگ نبود، ابراز داشت: به این دلیل برخی اهداف اقتصادی کشور محقق نشد اما در دولت جدید این مشکل برطرف شده و تیم اقتصادی کاملا هماهنگ است و همچنین دولت با ایجاد پست جدید به عنوان معاونت اقتصادی رئیس جمهور به دنبال ایجاد هماهنگی‌های بیشتر است.

حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه چک سفید امضا به دولت نداده ایم، تصریح کرد: تا زمانی که وزیران بر مدار اجرایی قرار داشته باشند رای اعتماد مجلس نیز حاکم است و در غیر این صورت تذکر و استیضاح وزیر در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: عملکرد جهادی به خصوص در حوزه خدمت رسانی به مردم و جامعه توصیه های مقام معظم رهبری به دولتمردان است که با داشتن نیت الهی در راستای خدمت به مردم رضای خدا را به دنبال خواهد داشت.

901

کد خبر: 830553

وب گردی

وب گردی