نظر محسن هاشمی درباره ادامه فعالیت در دانشگاه آزاد

محسن هاشمی‌ در پاسخ به این سوال که علاوه بر فعالیت به عنوان رئیس‌ شورای شهر، آیا همچنان در سمت قبلی خود در دانشگاه آزادحضور خواهید داشت، گفت:فرصت نمی‌کنم تا در هر دو پست فعالیت کنم.

به گزارش ایسکانیوز، محسن هاشمی‌رفسنجانی در پاسخ به این سوال که علاوه بر فعالیت به عنوان رئیس‌ شورای شهر، آیا همچنان در سمت قبلی خود در دانشگاه آزاد(معاونت عمرانی) حضور خواهید داشت، گفت:فعالیت در پست‌های دانشگاهی ممانعت قانونی برای ریاست شورای شهر ایجاد نمی‌کند.

وی افزود:البته من به دلیل اینکه می‌خواهم تمام وقت خود را صرف شهر تهران کنم، فرصت نمی‌کنم تا در هر دو پست فعالیت کنم.

هاشمی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو درباره سیاست چابک سازی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت:از زمان ریاست قبلی دانشگاه قرار بر این بود تا تعداد معاونت‌ها از بالا تعدیل شود، که در خصوص چارت جدید بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد:هنوز زیرمجموعه‌های چارت جدید قطعی نشده است و قرار شد تا زمانی که زیرمجموعه‌های چارت آماده می‌شوند، من نیز نگاهی به معاونت عمرانی داشته باشم و پس از آن رئیس دانشگاه آزاد فردی مناسب را برای فعالیت در این سمت انتخاب کنند.

نظر «فرهاد رهبر» درباره ادامه فعالیت «محسن هاشمی» در دانشگاه آزاد:

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اولین نشست خبری گفته بود: دست همکاری به سوی محسن هاشمی که در این دانشگاه مسئولیت معاونت عمرانی را داشته اند دراز می کنیم.

وی افزود: محسن هاشمی اطلاعات خوبی از سابقه عمرانی دانشگاه دارد و حتما به عنوان مشاور از وی استفاده می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: شورای شهر فعالیت پر مشغله ای است که وقت زیادی می خواهد اما ما تجربه مهندس هاشمی را به راحتی رها نمی کنیم.

وی تاکید کرده بود: طبق تغییرات ساختار دانشگاه قرار است که معاونت عمرانی به اداره کل در ذیل یکی از معاونت ها فعالیت کند.

کد خبر: 830862

وب گردی

وب گردی