شهیدان زنده اند/تجلیل رئیس سازمان بسیج از جهادگرانی که در راه کمک به مردم محروم شهید شدند

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج :برادران «امین شیرازی» و «سید امیر فارس حسینی» که از بسیجیان بی ادعا و پر تلاش استان تهران بزرگ بودند، در کمال صفا و اخلاص در راهی قدم گذاشتند که رضایت خداوند متعال را در خدمت به مردم محروم مناطق روستایی جستجو می کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا ،رئیس سازمان بسیج مستضعفان در پیامی یاد و خاطره دو جهادگر بسیجی در منطقه گیلانغرب در استان کرمانشاه که در راه کمک به مردم محروم شهید شدند را گرامیداشت.

شنبه شب گذشته سرپرست فرمانداری گیلانغرب، از کشته شدن 2 نفر از اعضای یک گروه جهادی اعزامی از تهران براثر سانحه رانندگی در این شهرستان خبر داد.
سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس بسیج در پیام تسلیت خود آورده است: حادثه غم انگیز عروج دو نفر از فرزندان خدمتگذار ملت در راه کمک به مردم مناطق محروم در استان کرمانشاه، باعث تاثر و تاسف عمیق گشت.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج مصیبت درگذشت این عزیزان را به خانواده های ایشان و همسنگرانشان در اردوهای جهادی تسلیت گفت و غفران الهی را برای آنان و صبر و اجر وافر را برای خانواده های محترم آنها از خداوند متعال مسئلت کرد.
فرهاد همتی در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد: یک دستگاه وانت سایپا حامل این گروه 16 نفری غروب روز شنبه در حین بازگشت از روستاهای 'مورت سر' و 'شاوله' دهستان وِیژنان گیلانغرب دچار سانحه شد.
وی گفت: هفت نفر از مصدومان این حادثه توسط خودروهای اورژانس به بیمارستان الزهرای گیلانغرب انتقال یافتند.
همتی اضافه کرد: سه نفر از مصدومان این تصادف هم اکنون تحت عمل جراحی قرار دارند و مابقی نیز پس از درمان اولیه با استفاده از آمبولانس های اورژانس در حال اعزام به بیمارستانهای کرمانشاه هستند.
به گزارش بسیج ، 7 نفر از این جهادگران که با آمبولانس اتوبوسی به تهران رسیدند در بیمارستان بقیه الله الاعظم عج بستری شدند.
رجبی یکی از اعضای موسسه طلوع خورشید دراین باره گفت: صبح امروز تعداد 7 نفر از عزیزان جهادگر که در حادثه گیلانغرب دچار شکستگی اعضا و جراحت شدید شده بودند وارد تهران شدند.
شایان ذکر است اعزام تعدادی مجروحان به تهران با آمبولانس مجهز، ویزیت، خدمات‌رسانی و مراقبت از مصدومان توسط تیم پزشکی مجرب از جمله دستوراتی بود که فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برای رسیدگی به این جهادگران صادر کرد.

705

کد خبر: 831044

وب گردی

وب گردی