پورمختار:  اختیارات ویژه ای در برنامه توسعه ششم به دولت داده شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه اظهار داشت: : درقانون برنامه ششم توسعه اختیارات ویژه ای به دولت داده شده است که اگر از این قوانین به درستی استفاده کند حتما در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد بود.

محمد علی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در راستای کمک هایی که مجلس می تواند به دولت بکند گفت: مجلس در راستای ایجاد سهولت برای دولت از طریق قانون گذاری و دادن اجازه های خاص برای رسیدن به اهدافی که خود پیش بینی کرده قوانینی را برای کمک به آن تاثیر می دهد که با این کار بزرگترین کمک را انجام داده است.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه ادامه داد:مجلس سهولت هایی را هم ایجاد کرده ،در قانون برنامه ششم ریل گذاری برای دولت صورت گرفته و طبیعی است قانون برنامه ششم جامع و کلی است و نیازمند قانون های پایین دستی است دولت می تواند با استفاده از امکانی که وجود دارد مجدد می تواند قوانین جدید رابیاورد و مجلس هم همکاری لازم را خواهد داشت.

پورمختار اظهار داشت: درقانون برنامه ششم توسعه، اختیارات ویژه ای به دولت داده شده است که اگر از این قوانین به درستی استفاده کند حتما در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد بود.

کد خبر: 831162

وب گردی

وب گردی