در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته ۱۰  نفر کشته و یک  نفر مجروح شدند

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح حوادث مهم رانندگی ۲۴ ساعت گذشته گفت :در این حوادث یک تن کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر سرهنگ نادر رحمانی افزود:تصادف یک دستگاه پژو ٤٠٥ و وانت نیسان در استان لرستان،منجر به کشته شدن ٣ نفر و مجروح شدن یک نفر شد. به گزارش پلیس راه سلسله و دلفان این تصادف در کیلومتر٤٠ محور کمربندی نورآباد رخ داده است.

وی درباره این تصادف که ٤٥ دقیقه بامداد دوشنبه اتفاق افتاده، گفت: تجاوز به چپ راننده پژو ٤٠٥ عامل این تصادف بوده است.

رحمانی، در همچنین درباره تصادف ٤ وسیله ای که در منطقه ٢ تهران و این بار ساعت ٨:٣٠ صبح دوشنبه اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف یک دستگاه تاکسی ون، پژو ٢٠٦، نیسان تیانا و هیوندا در منطقه ٢ تهران( غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد)، ٤ نفر مجروح( مسافرین تاکسی ون)به جای گذاشته است.علت این تصادف، نقص فنی حادث در سیستم ترمز بوده است.

غرب تهران: ٢ دستگاه پراید

۵دقیقه بامداد دوشنبه، تصادف ٢ دستگاه پراید در جاده بهارستان باعث مجروح شدن ٤نفر شد. علت تصادف، بی توجهی یکی از راننده ها به جلو بوده است.

تهران بزرگ:تصادف ٦ وسیله ای

این بار تصادف در منطقه ٢٥ تهران(بزرگراه یاسینی به جنوب نرسیده به لواسانی) اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه کامیون بنز، کامیون بادسان، زانتیا، پژو پارس و ٢ دستگاه سواری رنو با هم برخورد کرده اند.

تصادف، ساعت ١٩ یکشنبه روی داده و بر اثر آن یک نفر مجروح شده است. علت، بی توجهی راننده کامیون بنز به جلو بوده است.

700

کد خبر: 831222

وب گردی

وب گردی